Palvelunumero yritykselle

Etsitkö yrityksellesi palvelunumeroa tai yritysnumeroa? Olet tullut oikeaan paikkaan!

Yrityksen palvelunumerolla on monia hyötyjä. Se herättää soittajassa luottamusta, tekee asioimisesta helpompaa ja madaltaa kynnystä ottaa yhteyttä yritykseen. Lyhyt ja ytimekäs palvelunumero on helppo muistaa ja markkinoida.

Maksullisilla numeroilla voi myös kattaa asiakaspalvelun kuluja.

Valitse yrityksellesi maksullinen tai ilmainen palvelunumero

  • Maksuton 0800-palvelunumero
  • Soittajalle lisämaksulliset numerot eri sisältöjen laskuttamiseen
    • edulliset 0300-asiointipalvelut
    • maksulliset 0600-asiointinumerot
    • maksulliset 0700-viihdepalvelunumerot

Myös nykyiset palvelunumerosi voidaan siirtää Line Carrierin ylläpitoon.

Line Carrier Palvelunumeron taakse voidaan rakentaa palvelutyypin mukainen äänivalikko eli IVR-valikko esimerkiksi asiakaspalvelulle, ajanvaraukselle, myyntiin tai löytötavaroille sekä maksullisiin viihdepalveluihin. Äänivalikon avulla asiakkaan puhelu ohjautuu oikeaan paikkaan ilman, että asiakkaan tarvitsee itse löytää oikeaa puhelinnumeroa. Tämä säästää myös asiakaspalvelun kustannuksia, koska asiakkaan ei tarvitse keskustella vaihdepalvelutyöntekijän kanssa.

Palvelunumeroon tulevat puhelut voidaan ohjata myös vastaajaan ja nauhoitettuun tiedotteeseen, jonka kautta soittaja voi jättää viestin. Viestien nauhoittaminen ja purkaminen onnistuu paikasta riippumatta.

Pyydä tarjous ja myyjämme on sinuun yhteydessä!

Vaihtuva taksa tai maksuton jonotus palvelunumeroihin

Palvelunumerot voidaan toteuttaa myös lisämaksuttomalla jonotuksella tai vaihtuvalla hinnoittelulla.

Maksuton jonotus on toimiva ratkaisu, jos haluat veloittaa asiakkaitasi ainoastaan varsinaiseen puheluun kuluneesta ajasta. Tällöin asiakkaasi maksaa jonotusajalta pelkästään paikallisverkkomaksun.

Vaihtuva taksa sopii yrityksille, jotka haluavat tarjota puhelinpalvelussa useilla eri tavoilla hinnoiteltuja palveluita.

Palvelunumero vaihtuvalla taksalla voidaan toteuttaa esimerkiksi siten, että puhelut ovat maksuttomia sopimusasiakkaille ja maksullisia asiakkaille ilman sopimusta. Vaihtuvalla taksalla hinnoiteltujen puheluiden jaottelu voidaan järjestää esimerkiksi asiakaspalvelijan toimesta tai IVR-äänivalikolla.

Asiakaskokemuksia palvelunumeroista

Kaikki asiakaspalvelu on nyt organisoitu samaan palvelunumeroon, ja palvelun saaminen on asiakkaalle huomattavasti helpompaa. Puhevalikon avulla he voivat näppärästi valita mitä palvelua he haluavat.


Esportin markkinointijohtaja Kai Vilponen

Uusi toimintamalli motivoi vastaamaan puhelimeen, koska haluamme tarjota asiakkaillemme hyvää palvelua ja lisäksi nyt saamme jokaisesta vastatusta puhelusta kohtuullisen korvauksen.


Linna Golf Oy:n toimitusjohtaja Esa Honkalehto

Yhtenäiset yritysnumerot

Line Carrier Yritysnumerointi perustuu yhtenäiseen numerointiin, johon voidaan yhdistää vaihteen kutsunumerot, alanumerot, faksit sekä yksittäiset lanka- ja matkapuhelinnumerot. Yritysnumeroista puhelut voidaan ohjata tarpeen mukaan vaihdepalveluun tai asiakaspalvelujärjestelmään.

Palveluun voi kytkeä myös muille operaattoreille myönnettyjä yritysten numeroita, jotka ovat numeronsiirrettävyyden piirissä.

Yritysnumeron hyötyjä ovat parempi tavoitettavuus ja asioinnin helppous. Yhtenäinen numerointi antaa yrityksestäsi johdonmukaisen ja luotettavan mielikuvan.

Numerointi yritykselle

  • 0293-numerointi (hinta määräytyy normaalin paikallisverkon tai matkapuhelinverkon mukaan)

Lue lisää Line Carrierin palveluista

TTI talous web

Taloudelliset hyödyt

Maksulliset palvelunumerot kattavat asiakaspalvelun muita kuluja.

TTI tehokkuus web

Tehokkuutta toimintaan

Palvelu- ja yritysnumerot selkeyttävät puhelunohjausta.

TTI imago web

Parempi yrityskuva

Yhtenäinen numerointi välittää asiakkaalle luotettavan ja ammattimaisen kuvan yrityksestäsi.