Jokajouluinen perinteemme on lahjoittaa joululahjarahat hyväntekeväisyyteen. Tänä vuonna lahjoituskohteeksi valikoitui Hope – Yhdessä & Yhteisesti ry.
Hope on arvoihimme sopiva lahjoituskohde, sillä lapsiin ja nuoriin panostaminen on sijoitus tulevaisuuteen. Kotimaisena yrityksenä meille on tärkeää, että lasten ja nuorten hyvinvointia tuetaan.
”Lasten ja nuorten ahdinko on valitettavasti kasvavaa. Jos voimme tällä lahjoituksella tehdä edes muutaman lapsen Joulusta paremman, on sillä toivottavasti kauaskantoisempi vaikutus”, kommentoi SFG-konsernin toimitusjohtaja Niko Tarjasalo.
”Lasten ja nuorten ahdinko on valitettavasti kasvavaa. Jos voimme tällä lahjoituksella tehdä edes muutaman lapsen Joulusta paremman, on sillä toivottavasti kauaskantoisempi vaikutus”
Hope on vuonna 2009 perustettu kotimainen avustusjärjestö, jonka tavoitteena on synnyttää konkteettinen hyvän kierre ja antaa lapsille tasa-arvoisemmat mahdollisuudet arkeen. Järjestö on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton, ja toimii 20 paikallistoimijan välityksella eri puolilla Suomea. Hope jakaa vähävaraisille ja kriisin kokeneille perheille tavara- ja vaatelahjoituksia sekä tulee lasten ja nuorten vapaa-ajan toimintaa.
Joululahjoituksemme turvin tuetaan lasten ja nuorten harrastus- ja vapaa-ajan mahdollisuuksia, jotta jokaisella lapsella olisi mahdollisuus mielekkääseen elämään.
Lue myös
-
Sujuvaa palvelua vai turhauttavaa jonotusta? Puheluiden hallinta yrityksille Line Carrierin Mobiilivaihteen avulla
Asiakkaasi odottavat nopeaa ja tehokasta palvelua. Onko yrityksesi puheluiden hallinta sujuvaa vai turhauttavaa jonotusta?
-
Tietämyskanta asiakaspalvelun tukena: nopeampia vastauksia, tyytyväisempiä asiakkaita
Yrityksen asiakaspalvelu kohtaa päivittäin suuren määrän kysymyksiä ja ongelmia, joiden ratkaiseminen vaatii nopeaa reagointia ja tarkkaa tietoa. Tietämyskanta tarjoaa tehokkaan tavan vastata tähän tarpeeseen
-
Asiakaspalvelun tulevaisuus 2025 – Teknologia ja inhimillisyys kilpailuedun kulmakivinä
Vuonna 2025 asiakaspalvelussa yhdistyvät tekoälyn tehokkuus ja inhimillisen palvelun arvo. Miten yritykset voivat hyödyntää näitä kehityksiä kilpailuetuna?