Line Carrierille uusi liiketoimintajohtaja

1.12.2020 alkaen Line Carrierin liiketoimintajohtajaksi on nimitetty Marko Mäkinen. Marko on aikaisemmin työskennellyt DNA:lla ja TDC Finland Oy:lla yritysmyynnin eri johtotehtävissä.

Line Carrier on voimakkaassa kasvuvaiheessa oleva operaattoriyhtiö, joka tarjoaa alan parhaita yhteydenpitoratkaisuja yritysasiakkaille sekä toimii strategisena kumppanina toisille telealan toimijoille. Line Carrierin ratkaisujen avulla yritys voi nostaa tavoitettavuutensa ja asiakkaidensa tyytyväisyyden uudelle tasolle erittäin kustannustehokkaasti. Kaiken keskiössä on asiakaspalvelun parantaminen taloudellisesti ja tehokkaasti, asiakaskokemus huomioiden.

”Hyppään innolla Line Carrierin liiketoimintajohtajan saappaisiin, organisaatiossa on vahva tekemiseen keskittynyt kulttuuri ja henkilökunnasta huokuu halu saada yritys menestymään”, kertoo Marko Mäkinen. ”Mielenkiintoista on myös Line Carrierin keskittyminen puhtaasti yrityssegmenttiin sekä laaja kumppaniverkosto”, hän jatkaa.

”Mahtavaa saada Marko meille johtamaan Line Carrierin myyntiä ja tuomaan uusia näkökulmia kasvutavoitteidemme saavuttamiseen. Markon vahva kokemus täydentää hienosti konsernin johtoryhmää,” kertoo konsernin toimitusjohtaja Niko Tarjasalo.

Line Carrier Oy on vuonna 2008 perustettu ketterä palveluoperaattori. Line Carrier yhdistää perinteisiä puheratkaisuja ja ICT-ohjelmistoja yhdeksi kokonaisuudeksi parantaen asiakkaiden taloutta, toiminnan tehokkuutta ja laatua. Line Carrier on osa SFG yhtiöt -konsernia.

Lisätietoja:

Niko Tarjasalo, Toimitusjohtaja, SFG yhtiöt Oy, p. 040 550 5318,
niko.tarjasalo@sfgyhtiot.fi

Marko Mäkinen, Liiketoimintajohtaja, Line Carrier Oy, p. 044 987 3906, marko.makinen@linecarrier.fi