Line Carrier on mukana Helsingissä joulukuussa järjestettävässä Asiakaskokemus 2023-tapahtumassa. Alan ammattilaisille suunnattu huipputapahtuma tarjoaa kiinnostavimmat puheenvuorot ja syventävät keskustelut nykypäivän asiakaskokemuksesta.
Helsingissä Valkoisessa Salissa järjestettävä tapahtuma kokoaa kaksipäiväiseen tapahtumaan saman katon alle asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen ammattilaiset sekä yritykset. Tänä vuonna puheenaiheina ovat muun muassa asiakaskokemuksen johtaminen, onnistumisen analysointi ja mittarit, liiketoiminnan kasvattaminen asiakasymmärryksen keinoin ja AI:n avulla personoitu kokemus.
Line Carrier Oy:n toimitusjohtaja Niko Tarjasalo nousee tapahtumalavalle kertomaan asiakaspalveluteknologian trendeistä sekä siitä, kuinka asiakaspalvelun johto voi luovia monimutkaistuvassa asiakaspalvelutyökalujen maailmassa.
Tule mukaan Valkoiseen Saliin oppimaan ja keskustelemaan asiakaspalvelusta ja tulevaisuuden asiakaskokemuksesta. Nähdään siellä!
Liity mukaan tapahtumaan!
Lue myös nämä
-
Asiakaspalvelun tulevaisuus 2025 – Teknologia ja inhimillisyys kilpailuedun kulmakivinä
Vuonna 2025 asiakaspalvelussa yhdistyvät tekoälyn tehokkuus ja inhimillisen palvelun arvo. Miten yritykset voivat hyödyntää näitä kehityksiä kilpailuetuna?
-
Miksi vaikeina aikoina ei kannata säästää asiakaspalvelusta?
Vaikeina aikoina ei kannata säästää asiakaspalvelusta, sillä hyvin hoidettu asiakaspalvelu voi auttaa lieventämään vaikeuksia ja kriisejä, joita yritys saattaa kohdata.
-
Microsoft 365 –tilin tietoturvaloukkaus – toimi näin
Oletko kohdannut Microsoft 365 -tilisi tietoturvaloukkauksen? Lue Kyberturvallisuuskeskuksen kokoama ohje, miten toimia tilanteessa, jossa tilisi on vaarantunut.