Avainlippu on kotimaisuuden merkki – Osta työtä Suomeen -päivä 2.12.2022

Avainlippu

Joulukuussa vietetään jälleen perinteeksi muodostunutta Suomalaisen Työn Liiton Osta työtä Suomeen -päivää, joka nostaa esiin kotimaisen työn merkityksen.

Osta työtä Suomeen -päivän tarkoituksena on muistuttaa kotimaisen työn merkityksestä ja kannustaa yrityksiä ja kuluttajia valitsemaan kotimaisen vaihtoehdon.

Suomalaisen Työn Liitto kertoo, että jos jokainen suomalainen ostaisi 10 eurolla kuussa lisää suomalaisia tuotteita tai palveluita, syntyisi vuodessa 10 000 työpaikkaa. Teemapäivän tarkoituksena on saada kuluttajat pohtimaan kulutusvalintojaan ja kannustaa tekemään ostopäätöksiä suomalaisen työn tueksi.

Mistä Avainlippu-merkki kertoo?

Myös Line Carrier kantaa ylpeästi Avainlippua merkkinä palveluidemme kotimaisuudesta. Avainlippu on myönnetty meille vuonna 2021.

Avainlippu-merkki edellyttää, että tuote tai palvelu on tuotettu Suomessa. Lisäksi tuotteen tai palvelun kotimaisuusasteen on oltava vähintään 50 prosenttia. Keskimäärin Avainlippu-tuotteiden kotimaisuusaste on yli 80 prosenttia.

Palveluyritysten kohdalla on yrityksellä lisäksi oltava merkittävä kotimainen omistusosuus, Suomessa toimiva johto ja yrityksen pääkonttorin on sijaittava Suomessa.

Line Carrier on ylpeästi kotimainen

Line Carrierissa olemme ylpeitä kotimaisuudestamme. Meille on tärkeää työllistää osaajia Suomessa sekä auttaa kotimaisia yrityksiä menestymään tuottamalla laadukkaita puhepalveluita ja teknologiaratkaisuja, jotka tarjoavat asiakkaillemme tehokkuutta, taloushyötyjä sekä parempaa asiakaskokemusta.

Olemme erikoistuneet yritysten tarpeisiin ja tunnemme kotimaisten yritysten toimintakentän tavalla, joka auttaa meitä löytämään asiakkaillemme liiketoiminnalle hyödylliset ratkaisut.

Olemme osa SFG Yhtiöt Oy -konsernia, joka on kotimainen henkilöomisteinen konserni. Konserniin kuuluu myös niin ikään Avainlippu-merkitty ulkoistetun asiakaspalvelun ja vaihteenhoidon ammattilainen Oy DialOk Communications Finland. Pääkonttorimme sijaitsee Espoossa, jossa työskentelee valtaosa Line Carrierin tuotekehityksen ja asiakaspalvelun ammattilaisista.

Tutustu meihin videolla: