Laadukas asiakaskokemus syntyy monista eri tekijöistä
Ensiluokkainen asiakaskokemus erottaa sinut kilpailijoistasi ja sitouttaa asiakkaasi.
Kuljemme vierelläsi tuottamassa laadukasta asiakaskokemusta jokaiseen asiakaskohtaamiseen. Meidän avullamme löydät ratkaisut asiakaspalvelun laadun kehittämiseen, yrityskommunikaation tehostamiseen sekä asiakaspalvelun kulurakenteen parantamiseen.
Kerromme mielellämme lisää siitä, miten Line Carrier voi auttaa yritystäsi!
Koko yhteydenpitokattaus yrityksellesi – yhden luukun periaatteella!
Iloisen asiakaspalvelun ammattilaiset, korkealaatuiset asiakaspalvelujärjestelmät ja monipuoliset telepalvelut löytyvät kaikki yhdeltä luukulta.
Line Carrier tuottaa tele- ja ohjelmistopalvelut, sisaryhtiömme DialOk iloiset ja ammattimaiset ulkoistetun asiakaspalvelun sekä vaihteenhoidon palvelut.
Tutustu sisaryhtiöihin
Miksi valita meidät?
Juuri sinulle sopivaa palvelua
Meiltä saat joustavaa palvelua, räätälöityjä ratkaisuja ja yksilöllisiin tarpeisiin erikoistunutta osaamista.
Olemme erikoistuneet yritysten tarpeisiin ja haluamme auttaa sinua liiketoimintasi kehittämisessä.
Oma palvelu- ja tuotekehitys palvelee
Kehitämme ohjelmistoratkaisut omalla kehittäjätiimillä, ja palvelumme muokkautuu ketterästi tarpeidenne mukaan.
Kaikki osaaminen iloisesta asiakaspalvelusta tekniseen tietotaitoon löytyy helposti yhdeltä luukulta.
Taloudellisesti tehokasta yhteistyötä
Hinnoittelemme palvelumme joustavasti ja kilpailukykyisesti. Etsimme kanssasi ratkaisut taloutenne tehostamiseen ja uusien tulovirtojen löytämiseen.
Emme sido sinua pitkiin määräaikaisiin sopimuksiin.
Valitse kotimainen työ
Työllistämme noin 200 henkilöä Espoossa, Turussa, Oulussa ja Kuhmossa.
Meidät on myös palkittu Avainlipulla. Merkistä tunnistat suomalaista työtä edistävät tuotteet ja palvelut.
Lue tarinoita tyytyväisiltä asiakkailtamme
-
Yksi palvelunumero koko hotelliketjulle – Omena Hotels asiakastarina
Itsepalveluna toimivan hotelliketjun asiakaspalvelu toimii sujuvasti keskitetystä palvelunumerosta.
-
Kolmen verkon mobiililiittymät ja puhelinyhteys Microsoft Teamsiin – Varova Oy asiakastarina
Huolinta-alan perheyritys Varovalla työympäristö on globaali ja liikkuva. Line Carrierin palvelutarjonta mahdollistaa sujuvan työskentelyn missä ja milloin vain.
-
Integraatioilla buustia service deskin puhelinpalveluun – Vitec Futursoftin asiakastarina
SuperOfficen integrointi asiakaspuheluihin helpottaa puhelinpalvelua.
Tutustu palveluihimme
Yritysliittymät
Yritysten operaattori, joka tarjoaa kuuluvuuden kaikkien operaattoreiden verkoissa.
Microsoft Teams -puhepalvelut
Yhdistää Microsoft Teamsin, vaihdepalvelut ja yleisen puhelinverkon yhdelle alustalle.
Asiakaspalvelun ratkaisut
Mobiilivaihde, Contact Center -järjestelmä ja OneFeed™ tehostavat ja helpottavat asiakkaidesi palvelemista.
Muut telepalvelut
Teleratkaisut kaikkiin tarpeisiisi. Saat aina sopivan ratkaisun yrityksesi puhe- ja tietoliikennetarpeisiin.
Ulkoistettu asiakaspalvelu ja vaihteenhoito
Ulkoistaminen auttaa silloin, kun omat resurssisi eivät riitä.
Kattavat lisäpalvelut
Monipuolisia ratkaisuja asiakaspalvelun kehittämiseen, mittaamiseen ja back office-työhön.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!
Haluatko tietää lisää? Tutustu Line Carrierin blogiin
-
Chat – myynnin vai asiakaspalvelun työkalu?
Mikä on chatin rooli yrityksen verkkosivuilla?
-
Asiakaspalvelutiimin johtaminen
Asiakaspalvelutyössä esihenkilöllä on tärkeä rooli. Lue artikkelistamme, mitä asiakaspalvelun johtamisessa tulisi ottaa huomioon.
-
Mikä on SMS Gateway?
Tekstiviestiasiakaspalvelu SMS Gatewayn kautta mahdollistaa nopean ja luotettavan kommunikaation.
-
Sähköpostiasiakaspalvelu – Hyvän asiakaskokemuksen kivijalka
Sähköpostiasiakaspalvelu on helppokäyttöinen ja lähes kaikille asiakkaille tuttu viestintäväline.
-
TOP5 asiakaspalvelutyökalut, joilla parannat asiakaskokemusta
Contact Center-järjestelmän toiminnot parantavat asiakaskokemusta ja helpottavat asiakaspalvelutyötä.
-
Yhteishenki, kollegoiden tuki ja joustavuus erottuvat henkilöstökyselyssä
Henkilöstökysely tarjoaa tietoa työhyvinvoinnin kehityksestä. Haastattelussa HR Manager Emmi Ajanto.