Line Carrier Tiketti – kattava näkymä asiakaspalveluusi
Tikettijärjestelmä auttaa hallitsemaan monikanavaisia asiakaspalvelupyyntöjä yhdessä keskitetyssä paikassa.
Tiketöintijärjestelmän avulla voit seurata eri asiakaspalvelukanavista syntyvien tikettien edistymistä helposti yhdessä näkymässä. Pysyt aina kartalla asiakkaan tiedoista riippumatta siitä, missä kanavassa asiakkaasi sinua tavoittelee.
Voit yhdistää Line Carrierin tikettijärjestelmän Contact Centeriin tai Mobiilivaihteeseen tai käyttää järjestelmää itsenäisesti.
Tilaa demo ja näe, miten Line Carrier Tiketti toimii käytännössä!
Tiketöinnin avulla voit:
- Tehostaa asiakaspalveluasi
- Hallita monikanavaiset kontaktit
- Yhdistää asiakastiedot oikeisiin kontakteihin kanavasta riippumatta
- Priorisoida ja resursoida asiakaspalvelua helposti
- Jakaa tietoa tiimin kesken tietämyskannassa
Tikettijärjestelmä tekee tiedon hallinnasta sujuvaa
Line Carrier Tiketti mahdollistaa asiakaspalvelupyyntöjen seurannan niiden koko elinkaaren ajan. Tikettijärjestelmä pitää sinut ajan tasalla jokaisen tiketin vaiheesta ja vastuussa olevasta henkilöstä.
Voit asettaa aikarajoja ja etenemisvaiheita, jotta varmistat, ettei mikään tiketti jää huomiotta. Lisäksi tikettijärjestelmä tallentaa kaikki asiakaspalvelutapahtumat, joten sinulla on pääsy kattavaan historiatietoon, joka auttaa ymmärtämään asiakkaiden tarpeita paremmin.
Tikettijärjestelmän sisäisen tietopankin eli tietämyskannan avulla tallennat kaikki asiakaspalvelijoidesi tarvitsemat tiedot nopeasti saataville.
Tiketöinti parantaa asiakaspalvelun tehokkuutta. Voit priorisoida tiketit niiden tärkeyden mukaan, mikä auttaa ratkaisemaan kiireelliset ongelmat nopeasti. Tämä vähentää asiakkaiden odotusaikaa ja parantaa asiakaskokemusta.
Lisäksi tikettijärjestelmä mahdollistaa tehtävien jakamisen tiimin kesken, jolloin resurssit jakautuvat tasaisesti ja jokainen voi keskittyä osaamistaan vastaaviin palvelupyyntöihin.
Lue artikkeli tikettijärjestelmästä:
Tehokkaampi asiakaspalvelu tiketöinnin avulla
Tikettijärjestelmä auttaa seuraamaan ja analysoimaan asiakaspalvelun suorituskykyä. Raportoinnin avulla voit kehittää prosesseja, kohdistaa resurssit tehokkaasti ja parantaa asiakaspalvelua.
Tiketöinti edistää myös parempaa viestintää asiakaspalvelu- tai tukitiimin kesken. Tiimisi jäsenet voivat kommunikoida keskenään ja jakaa tietoa asiakaspalvelupyyntöihin liittyvissä asioissa. Tämä vähentää tiedon sirpaleisuutta ja varmistaa, että kaikki tarvittavat tiedot ovat saatavilla yhdestä paikasta.
Monikanavainen asiakastuki tikettijärjestelmällä
Tiketöinnin avulla monikanavaista asiakastukea on helppo hallita. Yhdistä puhelinasiakaspalvelu ja sähköiset kontaktikanavat helposti saumattomaksi asiakaspalvelukokonaisuudeksi Line Carrier Tiketillä.
Voit käsitellä puheluiden ja sähköpostien lisäksi muun muassa chat-viestejä, tekstiviestejä ja WhatsApp Business-viestejä yhdessä näkymässä.
Saat kaikista kanavista yhdenmukaiset asiakastukitiketit ja voit seurata niiden edistymistä samassa sovelluksessa, ilman aikaa vievää navigointia ja tiedonhallintaa eri viestintäsovellusten välillä.
Tikettijärjestelmän hyödyt
- Vähennä työssä tarvittavien sovellusten määrää
- Hallitse monikanavainen asiakaspalvelu yhdessä näkymässä
- Seuraa kaikkien asiakaspalvelukanavien tilannetta samasta paikasta
- Kerää ja hallitse kanavista kertyvä tieto yhdessä paikassa
Line Carrier Tiketti ominaisuudet
- Sähköpostien ja tikettien käsittely
- Työjonot, tiimit
- Palveluajat
- Valmiit vastaus- ja viestipohjat
- Tunnisteet (tagit) kontaktien luokitteluun
- Linkitetyt keskustelut
- Tietämyskanta
- Muistiinpanot ja ilmoitukset
- Tyytyväisyyskyselyt
- Raportointi
- Halutut kieliversiot ja kustomoitu ulkonäkö
- Line Carrierin kattavat tukipalvelut
- Lisäpalvelukanavia mm. chat, WhatsApp Business, SMS, Facebook, Slack, Jira, X (ent. Twitter)
Haluatko nähdä tikettijärjestelmän käytännössä? Tilaa demo.
Joni Antosalo, Sales manager
Lue lisää asiakastuesta ja asiakaspalvelusta
-
Tietämyskanta asiakaspalvelijan tukena: Tehokkuutta, joustavuutta ja jatkuvaa kehitystä
Asiakaspalvelijan työ on hektistä ja vaatii nopeaa reagointia, tarkkuutta sekä jatkuvaa oppimista. Miten onnistua tehtävässä?
-
Paranna yrityksesi kyberturvallisuutta helposti ja tehokkaasti
Pienet yritykset ovat haavoittuvaisia kyberhyökkäyksille. Paranna yrityksesi kyberturvallisuutta näillä vinkeillä!
-
Paranna asiakaspalvelua ja tehokkuutta CRM-järjestelmän integroinnilla puhelinjärjestelmään
Integroimalla CRM-järjestelmän puhelinjärjestelmään parannat asiakaspalvelua ja tehostat toimintaa.