Line Carrier Mobiilivaihde – helppo puhelinvaihde kännykkään
Miten huolehdit siitä, että yrityksesi on aina tavoitettavissa? Line Carrier Mobiilivaihde on ketterä vaihdepalvelu suoraan matkapuhelimeesi. Mobiilivaihteen avulla yksikään puhelu ei jää vastaamatta.
Mobiilivaihteen avulla olet tavoitettavissa asiakkaille ja yhteistyökumppaneille ilman kalliita laiteinvestointeja tai pitkäaikaisia sopimuksia! Hallinnoi puhelinvaihdetta itse ja ohjaa asiakaspuhelut soittorinkiin, jonoon tai yksittäiseen puhelinnumeroon.
Asenna helppokäyttöinen puhelinvaihdesovellus ja ala vastaamaan asiakaspuheluihin.
Mobiilivaihde pähkinänkuoressa
Koko puhelinvaihde kännykässä
Puhelinvaihde suoraan Android- tai iOS-puhelimeesi ilman erityisiä laitteita tai raskaita asennuksia.
Helppo hallinnoida
Voit hallinnoida ja muokata puhelinvaihteen ominaisuuksia helposti itse, ilman välikäsiä.
Ei määräaikaisia sopimuksia
Sovelluksen kokeileminen on helppoa, sillä emme sido sinua pitkiin määräaikaisiin sopimuksiin.
Nopea käyttöönotto
Mobiilivaihde on nopea ottaa käyttöön. Perehdytyksen tueksi saat kätevät koulutusvideot.
Skaalautuva ja integroitava
Mobiilivaihde skaalautuu ja integroituu tarpeen mukaan. Voit valita haluamasi lisäpalvelut.
Operaattorivapaa
Mobiilivaihde ei ole sidottu tietyn operaattorin liittymiin, vaan puhelinvaihde on käytössäsi liittymästä riippumatta.
Puhelinvaihde, jota voit itse hallinnoida
Line Carrier Mobiilivaihde mahdollistaa vaihdepalvelusi helpon ja joustavan hallinnoinnin itse ilman välikäsiä. Voit ohjata puhelut soittorinkiin, yksittäiseen numeroon tai jonoon.
Helppokäyttöisen admin -portaalin avulla hallinnoit itse puheluiden ohjautumista. Palveluun voidaan liittää henkilöstön läsnäolotiedot, joka helpottaa puhelun ohjautumista.
Kattavasta online-raportista voit seurata puheluiden määriä, vastausaikoja sekä paljon muuta. Raporttidata voidaan viedä myös yrityksesi omaan raportointijärjestelmään.
Kohtuullinen hinta ilman pitkiä sopimuksia
Mobiilisovelluksen käyttöönotto on nopeaa ja helppoa. Saat käyttöösi näppärät koulutusvideot, joiden avulla käyttöönotto sekä uusien työntekijöiden perehdytys sujuu nopeasti.
Mobiilivaihteen hinta on kilpailukykyinen, eikä sinun tarvitse sitoutua pitkiin sopimuksiin.
Sovelluksen käyttöön ei tarvitse investoida uusia laitteita, vaan Android- tai iOS-älypuhelin riittää. Kun kontaktien määrä kasvaa, Mobiilivaihde skaalautuu osaksi Contact Center-sovellusta, jonka avulla asiakaspalvelu ja puhelinvaihde onnistuvat monikanavaisesti yhdessä sovelluksessa.
Integroitava ja skaalautuva vaihdepalvelu
Line Carrier Mobiilivaihteen suurimmat edut ovat sen laajat integraatiovalmiudet, skaalautuvuus sekä mahdollisuus valita käytettävät liittymät.
Puhelinvaihde palvelun ominaisuuksia ovat muun muassa takaisinsoitto, soittorinki, puhelujonot ja tilatiedot. Niiden lisäksi monipuoliset integraatiot esimerkiksi asiakaspalveluun tai vaihteeseen mahdollistavat joustavan tiimityöskentelyn. Voit myös vastata mobiilivaihteen jonopuheluihin tietokoneelta softphone-puhelimen avulla.
Line Carrierin mobiilisovellukseen on mahdollista liittää O365 –tilatietointegraatio, Teams ja kalenteritiedot. Näin asiakaspuheluiden ohjaaminen eteenpäin oikealle henkilölle käy entistä tehokkaammin.
Puhelinvaihde suoraan operaattorilta
Puhelinvaihdesovelluksen varmennettu tavoitettavuus ei ole riippuvainen operaattorista. Kun valitset liittymät Line Carrierilta, operaattoreiden erilaiset kuuluvuusalueet eivät rajoita tavoitettavuutta. Line Carrier Business Mobile -yritysliittymäpakettien kanssa käytössäsi on kaikki kolme verkkoa, ja voit valita yrityksellesi tärkeimmät kuuluvuusalueet.
Voit myös yhdistää Mobiilivaihteeseen palvelunumeron tai yritysnumeron, joka toimii yrityksen vaihdenumerona. Kaikki asiakkaasi voivat soittaa yhteen helposti muistettavaan numeroon, ja puhelut ohjautuvat Mobiilivaihteen kautta työntekijöillesi.
Hanki yrityksellesi Line Carrier Mobiilivaihde
Line Carrier Mobiilivaihde on näppärä puhelinvaihde pienelle ja keskisuurelle yritykselle. Kokeile helposti ilman määräaikaista sopimusta!
Katso lyhyt demovideo, niin näet miten Mobiilivaihde toimii!
Mobiilivaihteen paketit
Mobiilivaihteesta on valittavissa kolme pakettia.
Mobiilivaihde S
Mobiilijonot |
Käyttäjät |
Puheluiden välitys mobiilisovelluksella |
Järjestelmän vakiotiedotteet |
Aikaohjaukset |
Alaliittymät |
Hallintakäyttöliittymä |
Mobiilivaihde M
Mobiilijonot |
Käyttäjät |
Puheluiden välitys mobiilisovelluksella |
Järjestelmän vakiotiedotteet |
Aikaohjaukset |
Alaliittymät |
Hallintakäyttöliittymä |
Lomavastaaja |
IVR valikot |
Takaisinsoittojonot |
Laajennettu raportointi |
Työasemapuhelin |
Puheluiden tallennus (säilytysaika 3kk) |
Mobiilivaihde L
Mobiilijonot |
Käyttäjät |
Puheluiden välitys mobiilisovelluksella |
Järjestelmän vakiotiedotteet |
Aikaohjaukset |
Alaliittymät |
Hallintakäyttöliittymä |
Lomavastaaja |
IVR valikot |
Takaisinsoittojonot |
Laajennettu raportointi |
Työasemapuhelin |
Puheluiden tallennus (säilytysaika 3kk) |
Integraatiorajapinta |
O365-Teams |
O365-Kalenteri |
Klikkaa ja Soita (vaatii työpöytäpuhelimen) |
Soittajan nimihakupalvelu (lisäksi numerohaut 0,06€ /kpl) |
MS Power BI raportointi |
Kiinnostuitko Mobiilivaihteesta? Tilaa ilmainen kartoitus ja katsotaan yrityksellesi sopivin ratkaisu!
Joni Antosalo, Sales manager
Lue lisää vaihdepalveluista
-
Mitä hyötyä soittajan nimitiedon tunnistaminen tuo?
Tunnista soittajat reaaliaikaisesti ja paranna viestintää Line Carrierin Soittajan nimitieto -integraatiolla. Ei enää tuntemattomia numeroita, vaan sujuvampaa ja turvallisempaa yhteydenpitoa niin Mobiilivaihteessa kuin Contact Centerissä.
-
Miten tunnistaa kalastelupuhelu? – Phishing tavoittelee rikoshyötyä
Oletko saanut epäilyttävän puhelun, jossa kysellään henkilökohtaisia tietoja? Se voi olla kalastelupuhelu.
-
Älykäs puhelunreititys – Asiakaspuheluiden automaattinen reititys oikeaan paikkaan
Helpota yrityksessäsi asiointia tarjoamalla asiakkaillesi yksi puhelinasiointikanava ja anna älykkään automaation hoitaa loput!
-
Asiakaspalveluteknologian trendit – automaatio, monikanavaisuus ja integraatiot kiinnostavat
Asiakaspalveluteknologian kehitys on nopeaa ja hyvän asiakaskokemuksen merkitys yrityksille on kasvussa. Mitkä ovat asiakaspalveluteknologian trendit juuri nyt?
-
Yrityksen tavoitettavuus parantaa asiakaskokemusta – 6 vinkkiä
Palvelunumero, yritysliittymät, monikanavaisuus… Yrityksen tavoitettavuutta voidaan parantaa monilla tavoilla.
-
Puhelinvaihde vertailu – Sopiiko yrityksellesi mobiilivaihde vai ulkoistettu puhelinvaihde?
Lue artikkelistamme, mikä vaihderatkaisu sopii juuri sinun yrityksellesi.