Line Carrier Contact Center on monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä.

Contact Center tuo tehoa ja helppoutta asiakaspalveluun

Contact Center on monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä, joka mahdollistaa asiakaskontaktien käsittelyn puhelimessa, sähköpostissa, tekstiviestillä, chatissa ja sosiaalisessa mediassa samanaikaisesti yhdessä helppokäyttöisessä näkymässä. 

Laadukkaat asiakaspalvelun työkalut tekevät asiakaspalvelusta tehokkaampaa ja parantavat asiakaskokemusta. Laita asiakaspalvelusi kuntoon Line Carrier Contact Centerillä!

Line Carrier Contact Center

Parempi asiakaskokemus ja resurssit tehokäyttöön asiakaspalvelutyökalun avulla

Contact Center helpottaa monikanavaista asiakaspalvelua. Ilman Contact Center-sovellusta eri kanavissa tulevista yhteydenotoista on vaikeaa pysyä perillä, vastausajat venyvät ja kontaktien hallintaan kuluu paljon aikaa.

Vanhanaikainen call center käsitteli vain asiakaspuheluita, mutta nykypäivän asiakkaat odottavat palvelua monissa eri kanavissa, sähköpostista aina sosiaaliseen mediaan asti.


Reaaliaikainen seuranta, mittarit ja raportointi mahdollistavat asiakaspalvelun tiedolla johtamisen. Voit kehittää asiakaspalvelun laatua ja kerätä tietoa siitä, miksi ja millä tavoin asiakkaat ottavat yritykseesi yhteyttä. Asiakaspalvelun resurssit voidaan kohdistaa paremmin suunnittelemalla työvuorot kiireisimpien palveluaikojen ympärille.

Contact Centerin perusominaisuuksiin sisältyy kattava valikoima perusraportteja muun muassa yhteydenottojen määrästä ja käsittelyprosenteista, jonotus- ja käsittelyajoista, kontaktien ajankohdista, palvelutasosta, kontaktien syistä sekä ulossoittokampanjoista. Raportointia voidaan laajentaa integraatioilla ulkoisiin raportointijärjestelmiin.

Tehokasta tiimityötä 

Monikanavainen asiakaspalvelusovellus tekee asiakaspalvelun tiimityöstä helpompaa.  

Asiakaspalvelijat näkevät asiakaspalvelujärjestelmässä reaaliaikaisesti toistensa tilatiedot sekä omien palvelujonojensa kontaktihistorian. 

Kontaktihistorian avulla asiakaspalvelu pysyy ajan tasalla asiakkaan tiedoista, vaikka asiakaspalvelija kontaktien välillä vaihtuisi. He pystyvät myös lähettämään toisilleen pikaviestejä ja yhdistämään puheluita joko välipuhelulla tai suoraan.  

Puhelut voidaan ohjata automaattisesti asiakaspalveluagenttien taitotason mukaan ja sovellus tarjoaa kuiskausominaisuuden sekä puheluiden kuuntelumahdollisuuden.

Contact Center -integraatiot

Asiakaspalvelujärjestelmän integrointi toiminnanohjaus- ja CRM-järjestelmiin on nopeaa ja kustannustehokasta.

Integraatiot helpottavat asiakaspalvelijan työtä. Niiden avulla voit yhdistää asiakaspuhelut asiakashallintajärjestelmään ja pitää helposti kirjaa siitä, miten, miksi ja milloin asiakkaasi ovat yritykseesi yhteydessä. Saapuvan puhelun yhteydessä selaimen pop-up toiminne avaa näkymän yrityksen asiakasrekisteriin ja voit helposti täydentää asiakastietoja heti puhelun aikana.

Asiakaspuheluiden integraatio Zendeskiin, Hubspotiin ja moneen muuhun

Valmiisiin integraatioihin sisältyvät Microsoft Dynamics, Hubspot, Salesforce, Lime CRM, Zendesk ja ServiceNow. Näiden lisäksi toteutamme asiakaskohtaisia integraatioita geneerisellä rajapinnalla, jonka ansiosta integrointi on nopeaa, helppoa ja kustannustehokasta.

Contact Centerin käyttöönotto on helppoa

Line Carrier Contact Center on helppo ja nopea ottaa käyttöön. Sovellus ei vaadi raskasta ohjelmistoasennusta tai suuria investointeja työvälineisiin.

VoIP-kelpoinen verkkoyhteys, tietokone, puhelin tai tabletti sekä kuulokkeet riittävät monikanavaisen asiakaspalvelun aloittamiseen. Sovellusta voi käyttää verkkoselaimessa tietokoneella, mobiililaitteella tai puhelimella niin kotona, toimistolla kuin vaikka mökillä.

Voit yhdistää erilaiset käyttäjät vaivatta samaan järjestelmään. Esimerkiksi Mobiilivaihteen käyttäjät, Contact Centerin asiakaspalvelijat ja  yrityksen vaihteenhoitaja voivat kaikki käyttää yhteistä Contact Centeriä.

Kokonaisvaltainen asiakaspalvelu ei koskaan ole ollut näin helppoa!

Skaalautuva asiakaspalvelujärjestelmä ja kilpailukykyinen hinta

Line Carrier Contact Centerin hinta muodostuu tarpeesi mukaan valituista ominaisuuksista. Voit itse valita perusominaisuuksien ohelle haluamasi lisäominaisuudet ja maksaa vain niistä, mitä käytät. 

Monipuolisten kustomointi- ja integraatiomahdollisuuksien ansiosta asiakaspalvelujärjestelmä skaalautuu erikokoisten yritysten tarpeisiin. Voit hallinnoida sovellusta itse ja tehdä muutoksia asetuksiin joustavasti muuttuvien tilanteiden mukaan.

Asiakaspalvelujärjestelmä on osa Line Carrierin omaa vaihdepalvelualustaa. Se keskustelee sujuvasti Mobiilivaihteen kanssa ja integroituu monipuolisesti tarvittaviin järjestelmiin.

Contact Centerin soittojonoihin voidaan ohjata asiakkaan kutsunumeroksi määriteltyjä TLA-numeroita, valtakunnallisia palvelu- ja yritysnumeroita sekä Line Carrierin mobiililiittymien matkapuhelinnumeroita.

Palvelukanavat laajentuvat puheluliikenteestä sähköpostiin, chattiin sekä somekanaviin.  

Järjestelmä sisältää kaikki mobiili- ja palveluvaihteen ominaisuudet sekä muita tärkeitä asiakaspalvelun tukitoimintoja. Lisäpalveluina sovellukseen on saatavana muun muassa ulossoittokampanjat, monipuoliset integraatiot, puheluiden tallennus, takaisinsoittopalvelu sekä vaihteenhoitajan välittäjänäkymä.

Line Carrier Contact Center pähkinänkuoressa

Monikanavainen

Helpompi monikanavainen asiakaspalvelu yhdestä käyttöliittymästä. Palvele asiakkaitasi puhelimessa, sähköpostissa, chatissa ja SMS-viestillä.

Kevyt ja paikkariippumaton

Selaimessa toimiva pilvipohjainen sovellus mahdollistaa asiakaspalvelutiimin työskentelyn etänä tai toimistolla.

Tehokkaampi resursointi ja tiimityö

Seuraa reaaliajassa asiakaspalvelutiimisi työskentelyä ja suunnittele asiakaspalveluresurssit ruuhkahuippujen ympärille.

Tiedolla johtaminen

Kontaktihistoria, tilastot ja raportit mahdollistavat asiakaspalvelun kehittämisen tietoon perustuen.

Skaalautuva ja integroitava

Voit valita sovellukseen haluamasi ominaisuudet ja laajentaa tarvittaessa. Contact Center yhdistyy muihin Line Carrierin palveluihin sekä integroituu CRM- ja tikettijärjestelmiin.

Parempi asiakaskokemus

Tarjoa parempi asiakaskokemus. Palvele asiakkaitasi monikanavaisesti, nopeasti ja tehokkaasti!

Line Carrier Contact Center -asiakaspalveluratkaisun ominaisuudet


Perusominaisuudet

  • Puheluiden käsittely, sisältäen ulossoiton soittojonojen numeroita näyttäen palvelujonot ja niiden hallinta 
  • Taitoperusteinen kontaktien ohjaus agenteille 
  • Agenttien tilatieto ja live-kuuntelu, kuiskaus -mahdollisuus 
  • Kontaktisyiden määrittely ja raportointi 
  • Reaaliaikainen kontaktihistorian raportointi 
  • Palvelujonokohtainen raportointi 
  • Agenttikohtainen raportointi 
  • Sisäinen puhelinluettelo 
  • Sisäiset pikaviestit 
  • Vakiotiedotteet 
  • Aukioloperusteiset ohjaukset tiedotteeseen tai toiseen numeroon 
  • Kaksivaiheinen tunnistautuminen (MFA)
  • Pääkäyttäjän näkymä 
  • Palvelun ylläpito ja tekninen tuki ark. 8-16, vikailmoitusten vastaanotto 24/7 
  • Kaikki versiopäivitykset hankittujen ominaisuuksien puitteissa 

Lisäominaisuudet

  • Puheluiden tallennus 
  • Sähköpostiviestien käsittely 
  • Sms-viestien lähettäminen ja viestipohjat 
  • Sms-viestien vastaanottaminen 
  • Chat-viestien käsittely 
  • Monipuolinen välittäjäpalvelu (VOP) 
  • Numeropalveluintegraatio
  • Asiakastutkimusintegraatio 
  • O365- ja Teams-tilatietointegraatio
  • CRM –integraatiot (Dynamics, Hubspot, Salesforce, Lime CRM) 
  • Tikettijärjestelmäintegraatiot (Zendesk ja ServiceNow) 
  • Personoidut tiedotteet 
  • Takaisinsoittopalvelu 
  • Puheluvalikot (IVR) 
  • Puheposti 
  • Ulkoistettu asiakaspalvelun ylivuotopalvelu

Asiakkaamme suosittelevat Contact Centeriä

Suosittelemme lämpimästi Line Carrieria. Päivistämme ei tulisi mitään ilman Contact Centeriä.


Vitec FuturSoftin tukipäällikkö Mikko Kallio

Sovellus on toiminut luotettavasti ja on erinomainen työkalu.


Fingrid Datahub Oy:n asiakkuusjohtaja Minna Arffman

Contact Centerin käyttökokemuksia suoraan vastauskeskuksista

Line Carrier Contact Centerin jatkuvassa käyttäjätestauksessa ja kehityksessä auttaa sisaryhtiömme DialOk. Contact Center on DialOk:n asiakaspalvelukeskusten tärkein työkalu, ja kehitämme järjestelmää saatujen käyttäjäkokemusten perusteella.

Järjestelmän kautta käsitellään päivittäin noin 3000–5000 monikanavaista asiakaspalvelukontaktia. Käytössä on yli sata puhelujonoa, joiden kautta DialOk:n eri asiakasyritysten palvelukontaktit ohjautuvat asiakaspalvelijoille.  

Voit lukea lisää asiakaspalvelujärjestelmän käyttökokemuksia tästä linkistä:

contact center kokemuksia avaca 1

Kiinnostuitko Contact Centeristä? Varaa demo tai soita meille!