Line Carrier Contact Center on monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä.

Line Carrier Contact Center – tehoa ja helppoutta asiakaspalveluun

Line Carrier Contact Center on monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä, joka mahdollistaa asiakaskontaktien käsittelyn puhelimessa, sähköpostissa, tekstiviestillä, chatissa ja sosiaalisessa mediassa samanaikaisesti yhdessä helppokäyttöisessä näkymässä. 

Line Carrier Contact Center pähkinänkuoressa

Monikanavainen

Helpompi monikanavainen asiakaspalvelu yhdestä käyttöliittymästä. Palvele asiakkaitasi puhelimessa, sähköpostissa, chatissa ja SMS-viestillä.

Kevyt ja paikkariippumaton

Selaimessa toimiva pilvipohjainen sovellus mahdollistaa asiakaspalvelutiimin työskentelyn etänä tai toimistolla.

Tehokkaampi resursointi ja tiimityö

Seuraa reaaliajassa asiakaspalvelutiimisi työskentelyä ja suunnittele asiakaspalveluresurssit ruuhkahuippujen ympärille.

Tiedolla johtaminen

Kontaktihistoria, tilastot ja raportit mahdollistavat asiakaspalvelun kehittämisen tietoon perustuen.

Skaalautuva ja integroitava

Voit valita sovellukseen haluamasi ominaisuudet ja laajentaa tarvittaessa. Contact Center yhdistyy muihin Line Carrierin palveluihin sekä integroituu CRM- ja tikettijärjestelmiin.

Parempi asiakaskokemus

Tarjoa parempi asiakaskokemus. Palvele asiakkaitasi monikanavaisesti, nopeasti ja tehokkaasti!

Asiakkaamme suosittelevat

”Sovellus on toiminut luotettavasti ja on erinomainen työkalu. Puhelinpalvelun kautta voidaan tarjota asiakkaille uusi palvelukanava ja parantaa asiakaskokemusta.”


Fingrid Datahub Oy:n asiakkuuspäällikkö Minna Arffman
Line Carrier Contact Center

Parempi asiakaskokemus ja resurssit tehokkaaseen käyttöön

Monikanavainen asiakaspalvelu voi olla työlästä ja aikaa vievää. Ilman Contact Center-sovellusta eri kanavissa tulevista yhteydenotoista on vaikeaa pysyä perillä, vastausajat venyvät ja kontaktien hallintaan kuluu paljon aikaa.

Vanhanaikainen call center käsitteli vain asiakaspuheluita, mutta nykypäivän asiakkaat odottavat palvelua monissa eri kanavissa, sähköpostista aina sosiaaliseen mediaan asti.


Reaaliaikainen seuranta, mittarit ja raportointi mahdollistavat asiakaspalvelun tiedolla johtamisen. Voit kehittää asiakaspalvelun laatua ja kerätä tietoa siitä, miksi ja millä tavoin asiakkaat ottavat yritykseesi yhteyttä. Asiakaspalvelun resurssit voidaan kohdistaa paremmin suunnittelemalla työvuorot kiireisimpien palveluaikojen ympärille.

Contact Centerin perusominaisuuksiin sisältyy kattava valikoima perusraportteja muun muassa yhteydenottojen määrästä ja käsittelyprosenteista, jonotus- ja käsittelyajoista, kontaktien ajankohdista, palvelutasosta, kontaktien syistä sekä ulossoittokampanjoista. Raportointia voidaan laajentaa integraatioilla ulkoisiin raportointijärjestelmiin.

Tehokasta tiimityötä 

Monikanavainen Line Carrier Contact Center tekee asiakaspalvelun tiimityöstä helpompaa.  

Asiakaspalvelijat näkevät asiakaspalvelujärjestelmässä reaaliaikaisesti toistensa tilatiedot sekä omien palvelujonojensa kontaktihistorian. 

Kontaktihistorian avulla asiakaspalvelu pysyy ajan tasalla asiakkaan tiedoista, vaikka asiakaspalvelija kontaktien välillä vaihtuisi. He pystyvät myös lähettämään toisilleen pikaviestejä ja yhdistämään puheluita joko välipuhelulla tai suoraan.  

Puhelut voidaan ohjata automaattisesti asiakaspalveluagenttien taitotason mukaan ja sovellus tarjoaa kuiskausominaisuuden sekä välipuhelumahdollisuuden.

Contact Centerin käyttöönotto on helppoa

Line Carrier Contact Center on helppo ja nopea ottaa käyttöön. Sovellus ei vaadi raskasta ohjelmistoasennusta tai suuria investointeja työvälineisiin.

VoIP-kelpoinen symmetrinen verkkoyhteys, tietokone, puhelin tai tabletti sekä kuulokemikrofoni riittävät monikanavaisen asiakaspalvelun aloittamiseen. Sovellusta voi käyttää verkkoselaimessa tietokoneella, mobiililaitteella tai puhelimella niin kotona, toimistolla kuin vaikka mökillä.

Voit yhdistää erilaiset käyttäjät vaivatta samaan järjestelmään. Esimerkiksi mobiililaitteen tai työaseman käyttäjät, mobiilivaihde sekä oma tai ulkoistettu vaihteenhoitopalvelu voivat kaikki käyttää yhteistä Contact Centeriä.

Kokonaisvaltainen asiakaspalvelu ei koskaan ole ollut näin helppoa!

Skaalautuva asiakaspalvelujärjestelmä ja kilpailukykyinen hinta

Line Carrier Contact Centerin hinta muodostuu tarpeesi mukaan valituista ominaisuuksista. Voit itse valita perusominaisuuksien ohelle haluamasi lisäominaisuudet ja maksaa vain niistä, mitä käytät. 

Monipuolisten kustomointi- ja integraatiomahdollisuuksien ansiosta asiakaspalvelujärjestelmä skaalautuu erikokoisten yritysten tarpeisiin. Voit hallinnoida sovellusta itse ja tehdä muutoksia asetuksiin joustavasti muuttuvien tilanteiden mukaan.

Asiakaspalvelujärjestelmä on osa Line Carrierin omaa vaihdepalvelualustaa. Se keskustelee sujuvasti Mobiilivaihteen kanssa ja integroituu monipuolisesti tarvittaviin järjestelmiin.

Contact Centerin soittojonoihin voidaan ohjata asiakkaan kutsunumeroksi määriteltyjä TLA-numeroita, valtakunnallisia palvelu- ja yritysnumeroita sekä Line Carrierin mobiililiittymien matkapuhelinnumeroita.

Palvelukanavat laajentuvat puheluliikenteestä sähköpostiin, chattiin sekä somekanaviin.  

Järjestelmä sisältää kaikki mobiili- ja palveluvaihteen ominaisuudet sekä muita tärkeitä asiakaspalvelun tukitoimintoja. Lisäpalveluina sovellukseen on saatavana muun muassa ulossoittokampanjat, monipuoliset integraatiot, puheluiden tallennus, takaisinsoittopalvelu sekä vaihteenhoitajan välittäjänäkymä.

Contact Center -integraatiot helpottavat asiakaspalvelua

Asiakaspalvelujärjestelmän integrointi toiminnanohjaus- ja CRM-järjestelmiin on nopeaa ja kustannustehokasta.

Integraatiot helpottavat asiakaspalvelijan työtä. Niiden avulla voit yhdistää asiakaspuhelut asiakashallintajärjestelmään ja pitää helposti kirjaa siitä, miten, miksi ja milloin asiakkaasi ovat yritykseesi yhteydessä.  

Valmiisiin integraatioihin sisältyvät Microsoft Dynamics, Hubspot, Salesforce, Zendesk ja ServiceNow. Näiden lisäksi toteutamme asiakaskohtaisia integraatioita geneerisellä rajapinnalla, jonka ansiosta integrointi on nopeaa, helppoa ja kustannustehokasta.

Contact Centerin käyttökokemuksia suoraan vastauskeskuksista

Line Carrier Contact Centerin jatkuvassa käyttäjätestauksessa ja kehityksessä auttaa sisaryhtiömme Avaca. Contact Center on Avacan asiakaspalvelukeskusten tärkein työkalu, ja kehitämme järjestelmää Avacalta saatujen käyttäjäkokemusten perusteella.

Järjestelmän kautta käsitellään päivittäin noin 3000–5000 monikanavaista asiakaspalvelukontaktia. Käytössä on yli sata puhelujonoa, joiden kautta Avacan eri asiakasyritysten palvelukontaktit ohjautuvat asiakaspalvelijoille.  

Voit lukea lisää asiakaspalvelujärjestelmän käyttökokemuksia tästä linkistä:

Line Carrier Contact Center -asiakaspalveluratkaisun ominaisuudet


Perusominaisuudet

  • Puheluiden käsittely, sisältäen ulossoiton soittojonojen numeroita näyttäen palvelujonot ja niiden hallinta 
  • Taitoperusteinen kontaktien ohjaus agenteille 
  • Agenttien tilatieto ja live-kuuntelu, kuiskaus -mahdollisuus 
  • Kontaktisyiden määrittely ja raportointi 
  • Reaaliaikainen kontaktihistorian raportointi 
  • Palvelujonokohtainen raportointi 
  • Agenttikohtainen raportointi 
  • Sisäinen puhelinluettelo 
  • Sisäiset pikaviestit 
  • Vakiotiedotteet 
  • Aukioloperusteiset ohjaukset tiedotteeseen tai toiseen numeroon 
  • Kaksivaiheinen tunnistautuminen (MFA)
  • Pääkäyttäjän näkymä 
  • Palvelun ylläpito ja tekninen tuki ark. 8-16, vikailmoitusten vastaanotto 24/7 
  • Kaikki versiopäivitykset hankittujen ominaisuuksien puitteissa 

Lisäominaisuudet

  • Puheluiden tallennus 
  • Sähköpostiviestien käsittely 
  • Sms-viestien lähettäminen ja viestipohjat 
  • Sms-viestien vastaanottaminen 
  • Chat-viestien käsittely 
  • Monipuolinen välittäjäpalvelu (VOP) 
  • Numeropalveluintegraatio (SNOY)
  • Questback–integraatio 
  • CRM –integraatiot (Dynamics, Hubspot, Salesforce) 
  • Tikettijärjestelmäintegraatiot (Zendesk ja ServiceNow) 
  • Personoidut tiedotteet 
  • Takaisinsoittopalvelu 
  • Puheluvalikot (IVR) 
  • Puheposti 
  • Ulkoistettu asiakaspalvelun ylivuotopalvelu

Resurssit asiakaspalveluun

Tarvitsetko apukäsiä asiakaspalvelun ja puhelinvaihteen hoitoon?

Sisaryrityksemme DialOk tarjoaa ulkoistetun asiakaspalvelun ja vaihteenhoidon resurssipalvelut. Palvelu näyttää ja kuulostaa aina asiakasyrityksen brändiltä ja palvelee liiketoimintatavoitteita. DialOk:n vastauskeskusten asiakaspalveluagentit käyttävät Line Carrier Contact Centeriä.

contact center

Kiinnostuitko Contact Centeristä? Varaa demo tai soita meille!

Lue lisää asiakaspalvelujärjestelmistä

Taloudelliset hyödyt

Vastaamaton puhelu on yritykselle kallis, huono asiakaskokemus sitäkin kalliimpi.

Palvele kaikki asiakkaasi ja tee enemmän kauppaa.

Tehokkuutta toimintaan

Sovellusalustat ja ulkoistettu asiakaspalvelu varmistavat asiakaspalveluprosessin tehon.

Raportoitavat palvelut mahdollistavat palvelun kehityksen.

Parempi yrityskuva

Asiakkaat kokevat yrityksen omakseen, kun saavat palvelua heille luontaisella kanavalla ja nopeasti.

Sovellusalustat tai asiakaspalvelun ulkoistaminen luotettavalle kumppanille mahdollistavat laadukkaan asiakaskokemuksen.