Contact Center tuo tehoa ja helppoutta asiakaspalveluun
Monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä auttaa vahvistamaan brändiäsi, parantamaan asiakastyytyväisyyttä ja luomaan pitkäaikaisia asiakassuhteita.
Ei enää hallitsematonta viestitulvaa, siiloutuvia asiakastietoja tai pitkiä asiakaspalvelujonoja, vaan nopea ja saumaton palvelu juuri siellä, missä asiakkaasi ovat.
Line Carrier Contact Center on pilvipohjainen asiakaspalvelujärjestelmä, joka mahdollistaa asiakaskontaktien käsittelyn monikanavaisesti yhdessä helppokäyttöisessä näkymässä.
Line Carrier Contact Center on askel kohti parempaa asiakaspalvelua!
Menesty monikanavaisella asiakaspalvelulla
Line Carrier Contact Center pähkinänkuoressa
- Paikkariippumaton ja selainpohjainen asiakaspalvelutyökalu kaikenkokoisille yrityksille
- Monikanavainen omnichannel-asiakaspalvelu helposti ja kustannustehokkaasti
- Tehokkaampi tiimityö nopeuttaa asiakaspalvelua
- Tiedolla johtaminen kattavan analytiikan avulla
- Skaalautuva ja integroitava erilaisiin tarpeisiin
- Parempi asiakaskokemus kaikille asiakkaillesi
Parempaa asiakaspalvelua Contact Center -sovelluksella
Line Carrier Contact Center tehostaa asiakaspalvelua ja parantaa asiakastyytyväisyyttä.
Contact Centerillä varmistat nopeat vastausajat, lyhennät asiakaspalvelujonoja ja huolehdit, ettei yksikään asiakasviesti jää huomiotta.
Monikanavainen asiakaskokemus
Palvele asiakkaitasi heidän suosimissaan kanavissa ja tarjoa heille parempi asiakaskokemus niin puhelimessa, sähköpostissa, chatissa, SMS:llä kuin digikanavissakin. Yhdistä kanavat tikettijärjestelmään ja sujuvoita asiakaspalvelua.
Line Carrier Contact Center tuo kaikki asiakaspalvelukanavasi yhteen helppokäyttöiseen näkymään ja varmistaa sujuvan asiakaspalvelun kaikissa asiakaspolun vaiheissa. Asiakaspalvelusi ei ole vain monikanavaista, vaan omnikanavaista!
Tehokas resursointi ja tiimityö
Contact Centerin avulla voit kohdentaa resurssit ruuhkahuippuihin ja paikantaa kehityskohteet. Tällöin estät asiakaspalvelun ruuhkautumisen, pidät jonotusajat lyhyinä ja helpotat asiakaspalvelun tiimityötä.
Saumaton tiedonhallinta
Laajat integrointimahdollisuudet mahdollistavat saumattoman tiedon hallinnan. Vältät asiakastietojen siiloutumisen ja mahdollistat sujuvan asiakaspalvelun, kun kaikki tieto on helposti saatavilla.
Nopea ja helppo käyttöönotto
Contact Centerin käyttöönotto on helppoa. Pilvipohjaisen järjestelmän käyttöönotto ei vaadi raskaita laitteita tai asennuksia. Tuki on saatavilla koko prosessin ajan, joten voit luottaa siihen, että saat tarvittavaa apua ja opastusta matkan varrella.
Palvele asiakkaitasi heidän suosimissaan kanavissa ja tarjoa heille parempi asiakaskokemus.
Skaalautuva asiakaspalvelujärjestelmä tarpeisiisi räätälöitynä
Line Carrier Contact Centerin hinnoittelu muodostuu tarpeesi mukaan ja perustuu valittuihin ominaisuuksiin ilman pitkiä määräaikaisia sopimuksia. Voit laajentaa järjestelmän toiminnallisuuksia tarpeidesi kasvaessa.
Voit itse valita perusominaisuuksien ohelle haluamasi lisäominaisuudet ja maksaa vain niistä, mitä käytät.
Asiakaspalvelujärjestelmä on osa Line Carrierin omaa vaihdepalvelualustaa. Se keskustelee sujuvasti Mobiilivaihteen kanssa ja integroituu monipuolisesti tarvittaviin järjestelmiin.
Haluatko nähdä, miten Contact Center toimii käytännössä? Varaa lyhyt demo!
Pilvipohjainen asiakaspalvelujärjestelmä kaikenkokoisille yrityksille
Contact Centerin kattavat perusominaisuudet mahdollistavat tehokkaan puheluiden hallinnan ja asiakaspalvelun tiimityön. Perusominaisuuksien lisäksi sovellusta voi kustomoida haluamillaan lisäpalveluilla.
Contact Centeristä löydät kaiken, mitä tarvitset tehokkaaseen puhelinasiakaspalveluun. Puhelujonot, puheluiden reititys ja muut toiminnot helpottavat asiakaspuheluiden hallintaa.
Tiimityön työkalut sujuvoittavat asiakaspalvelutiimin työtä. Voit ohjata puhelut tietyille asiakaspalvelijoille sekä seurata ja ohjata agenttien työtä. Sisäinen puhelinluettelo ja pikaviestitoiminnot helpottavat viestintää asiakaspalvelutiimin kesken.
Palveluaikojen ulkopuolella tai poikkeusaikoina vakiotiedotteet ja aukioloperusteiset ohjaukset ohjaavat asiakkaat tiedotteeseen tai toiseen puhelinnumeroon.
Kontaktisyiden raportointi auttaa seuraamaan ja analysoimaan asiakkaiden palvelutarpeita.
Kattavilta perusraporteilta voit seurata tärkeimpiä tunnuslukuja. Agenttikohtainen raportointi auttaa seuraamaan yksittäisten agenttien suoritusta.
Tutustu Contact Centerin mahdollisuuksiin
Monikanavainen asiakaspalvelu
Monikanavainen asiakaspalvelu on helppoa, kun käytössäsi on moderni omnichannel asiakaspalveluteknologia!
Vaihteenhoito ja yhteystietojen hallinta
Yhdistä Contact Centeriin monipuoliset ja tehokkaat vaihteenhoito-ominaisuudet.
Puhelutiedotteet ja tavoitettavuus
Varmista, että yrityksesi on aina tavoitettavissa.
Analytiikka ja raportointi
Asiakaspalvelun kehittäminen vaatii dataa. Kattavat perusraportit ja räätälöity analytiikka.
Integraatiot
Valmiit integraatiot suosituimpiin CRM- ja tikettijärjestelmiin.
Tikettijärjestelmä
Monikanavainen tiketöintijärjestelmä sujuvoittaa asiakastukea.
Line Carrier Contact Center -asiakaspalveluratkaisun ominaisuudet
Perusominaisuudet sisältyvät kaikkiin Contact Center-asiakkuuksiin.
Voit itse valita perusominaisuuksien ohelle haluamasi lisäominaisuudet ja maksaa vain niistä, mitä käytät.
Kiinnostaako parempi asiakaskokemus, tehokkaampi palvelu tai kustannustehokkuus?
Ota yhteyttä ja tehdään ilmainen kartoitus!
Joni Antosalo, Sales manager
Asiakkaamme suosittelevat Contact Centeriä
Hämmästyin nopeudesta, jolla Line Carrierin järjestelmä saatiin käyttöön.
Suosittelemme lämpimästi Line Carrieria. Päivistämme ei tulisi mitään ilman Contact Centeriä.
Vitec FuturSoftin tukipäällikkö Mikko Kallio
Koko yhteinen matka on sujunut erinomaisesti aina valinnasta ja suunnittelusta käyttöönottoon ja käyttöönoton jälkeiseen yhteistyöhön asti.
Sovellus on toiminut luotettavasti ja on erinomainen työkalu.
Fingrid Datahub Oy:n asiakkuusjohtaja Minna Arffman