
Tehosta asiakaspalvelua asiakaspuheluiden CRM-integraatiolla
Tehosta asiakaspalvelua ja paranna asiakaskokemusta integroimalla asiakaspuhelut ja asiakashallinta!
Line Carrierin integraatiorajapinnan avulla voit yhdistää asiakaspuhelut ja asiakkuudenhallintajärjestelmän. Kun vastaat saapuviin puheluihin, aukeaa automaattisesti näkymä asiakaskontaktin tietoihin halutussa sovelluksessa.
Tikettijärjestelmä- ja CRM-integraatiot tehostavat asiakaspalvelun työtä. Saat kattavan kuvan asiakaskuntasi tarpeista, voit päivittää asiakkaiden tietoja reaaliajassa ja varmistaa sen, että tiedot asiakaspalvelusta siirtyvät myös muun organisaation käyttöön.
Pyydä tarjousta ja myyjämme on sinuun yhteydessä!
Joustava ja helppokäyttöinen puhelinjärjestelmän integraatio
Kun CRM-integraatio on käytössä, asiakaspuheluun vastaajalle avautuu suoraan näkymä yrityksen käyttämään asiakashallintajärjestelmään.
Saapuviin puheluihin voidaan vastata niin mobiilissa, Microsoft Teamsilla, Line Carrierin Contact Center –sovelluksella kuin kolmannen osapuolen puhelinjärjestelmällä.
Line Carrier toteuttaa integraation omalla palvelualustallaan reitittämällä puhelut asiakkaan käyttämään puhelinsovellukseen. Integraatio hyödyntää selaimen popup –toimintoa.
Line Carrier Integraatiorajapinta on hyvin helppo käyttää. Integration Hub -hallintasovellukseen kirjaudutaan verkkoselaimessa, jonka jälkeen puheluita voidaan ottaa vastaan. Integration Hub jätetään auki käytön ajaksi joko omaan selainikkunaansa tai selaimen välilehdelle. Kun asiakaspalvelija vastaa saapuvaan puheluun, Integration Hub avaa automaattisesti halutun CRM- tai tikettijärjestelmän.

Valmiit ja räätälöidyt integraatiot
Line Carrier Integraatiohub on tarjolla valmiiksi suosituimpiin CRM-järjestelmiin. Tämän lisäksi on mahdollista räätälöidä asiakaskohtaisia integraatioita.
Muihin selainpohjaisiin asiakashallintajärjestelmiin integraatiot voidaan toteuttaa asiakaskohtaisesti erillisenä projektointina. Kehittämämme geneerisen rajapinnan ansiosta integraatioiden toteuttaminen on tehokasta. Integraatio ei vaadi pitkällistä kehitystyötä, vaan se voidaan tarvittaessa saada käyttöön nopeasti.
Integraatiot tukevat valmiiksi seuraavia CRM-järjestelmiä:
- Salesforce
- HubSpot
- ZenDesk
Integraatio on mahdollista toteuttaa asiakaskohtaisesti alla mainittujen sovellusrajapintojen kanssa.
- ServiceNow
- Microsoft Dynamics
- Autotask
- Versoft
Lue lisää asiakaspalvelun tehostamisesta
-
Asiakastyytyväisyys jopa 98 % service deskissä – Lue artikkeli Tivi-lehdestä
Lue Tivi-lehdestä, miten teknisen tuen asiakastyytyväisyyttä voidaan nostaa.
-
Kannattaako asiakaspalvelujärjestelmän vaihtaminen?
Contact Center -järjestelmän vaihtaminen on iso urakka, mutta hyödyt ovat haittoja suuremmat.
-
IVR-valikko on väsymätön asiakaspalvelija – Miten IVR toimii ja mihin sitä käytetään?
IVR-valikko on asiakaspalvelun työkalu, joka tehostaa asiakaspalvelua ja parantaa asiakaskokemusta monin tavoin.
-
Asiakaskokemus puhelimessa – Niko Tarjasalo Menestystä etsimässä -podcastin vieraana
Line Carrierin toimitusjohtaja Niko Tarjasalo keskustelee podcastissa siitä, mitä yritysten asiakaspalvelussa kannattaisi petrata.