
Tehosta asiakaspalvelua asiakaspuheluiden CRM-integraatiolla
Tehosta asiakaspalvelua ja paranna asiakaskokemusta integroimalla asiakaspuhelut ja asiakashallinta!
Line Carrierin integraatiorajapinnan avulla voit yhdistää asiakaspuhelut ja asiakkuudenhallintajärjestelmän. Kun vastaat saapuviin puheluihin, aukeaa automaattisesti näkymä asiakaskontaktin tietoihin halutussa sovelluksessa.
Tikettijärjestelmä- ja CRM-integraatiot tehostavat asiakaspalvelun työtä. Saat kattavan kuvan asiakaskuntasi tarpeista, voit päivittää asiakkaiden tietoja reaaliajassa ja varmistaa sen, että tiedot asiakaspalvelusta siirtyvät myös muun organisaation käyttöön.
Pyydä tarjousta ja myyjämme on sinuun yhteydessä!
Joustava ja helppokäyttöinen puhelinjärjestelmän integraatio
Kun CRM-integraatio on käytössä, asiakaspuheluun vastaajalle avautuu suoraan näkymä yrityksen käyttämään asiakashallintajärjestelmään.
Saapuviin puheluihin voidaan vastata niin mobiilissa, Microsoft Teamsilla, Line Carrierin Contact Center –sovelluksella kuin kolmannen osapuolen puhelinjärjestelmällä.
Line Carrier toteuttaa integraation omalla palvelualustallaan reitittämällä puhelut asiakkaan käyttämään puhelinsovellukseen. Integraatio hyödyntää selaimen popup –toimintoa.
Line Carrier Integraatiorajapinta on hyvin helppo käyttää. Integration Hub -hallintasovellukseen kirjaudutaan verkkoselaimessa, jonka jälkeen puheluita voidaan ottaa vastaan. Integration Hub jätetään auki käytön ajaksi joko omaan selainikkunaansa tai selaimen välilehdelle. Kun asiakaspalvelija vastaa saapuvaan puheluun, Integration Hub avaa automaattisesti halutun CRM- tai tikettijärjestelmän.

Valmiit ja räätälöidyt integraatiot
Line Carrier Integraatiohub on tarjolla valmiiksi suosituimpiin CRM-järjestelmiin. Tämän lisäksi on mahdollista toteuttaa asiakaskohtaisia integraatioita kevyesti ja nopeasti.
Muihin selainpohjaisiin asiakashallintajärjestelmiin integraatiot voidaan toteuttaa asiakaskohtaisesti erillisenä projektointina. Kehittämämme geneerisen rajapinnan ansiosta integraatioiden toteuttaminen on helppoa, kevyttä ja nopeaa. Integraatio ei vaadi pitkällistä kehitystyötä, vaan se voidaan tarvittaessa saada käyttöön nopeasti.
Integraatiot tukevat valmiiksi seuraavia CRM-järjestelmiä:
- Salesforce
- HubSpot
- ZenDesk
Integraatio on mahdollista toteuttaa asiakaskohtaisesti alla mainittujen sovellusrajapintojen kanssa.
- ServiceNow
- Microsoft Dynamics
- Autotask
- Versoft
Lue lisää asiakaspalvelun tehostamisesta
-
5 syytä valita pieni operaattori
Mitä jos ottaisit yritysliittymät pienemmältä operaattorilta? Line Carrier on suurten operaattorien ketterä haastaja, jolta saat yritysliittymät ja kommunikaatioratkaisut aina joustavasti ja henkilökohtaisella palvelulla.
-
Tiesitkö, että Teams voi olla myös puhelinvaihde? – Yhdistä tiimityö ja puhelinjärjestelmä
Microsoft Teams voidaan laajentaa puhelinvaihteeksi, joka palvelee yrityksen ulkoista ja sisäistä viestintää helposti ja kustannustehokkaasti.
-
Asiakaspuheluiden CRM-integraatio helpottaa ja nopeuttaa asiakaspalvelua
Asiakashallintajärjestelmän integraatiot helpottavat asiakaspalvelun työtä ja antavat sinulle kattavan näkymän asiakaskontakteihisi. Line Carrierin integraatiorajapinnan avulla integraatiot voidaan toteuttaa kevyesti ja nopeasti.