Talotekniikka-alan yritys Säätölaitehuolto on palvellut asiakkaitaan jo vuodesta 1972. Pääkaupunkiseudun ja Uudenmaan alueella toimiva yritys tarjoaa kokonaisvaltaisesti talotekniikan palveluita rakennusautomaatiosta ilmastointiin ja ilmanvaihdosta putkitöihin.
Säätölaitehuolto luottaa Line Carrierin yritysliittymiin, M2M-laiteliittymiin ja SMS-palveluun kaikissa talotekniikan tietoliikennetarpeissaan. Asiakkuudesta huolehtii kumppanimme Picte, jonka kanssa Säätölaitehuolto on tehnyt menestyksekästä yhteistyötä jo vuosien ajan.
”Olemme kasvava ja kehittyvä yritys, ja tällä hetkellä porukkaamme kuuluu 50 henkeä. Minulle toimitusjohtajana on tärkeää varmistaa, että henkilöstöllä on parhaat edellytykset tehdä työtään niin hyvin kuin on mahdollista. Yksi osa kokonaisuutta ovat tietoliikenneyhteydet”, Säätölaitehuollon toimitusjohtaja Tomi Silvonen kertoo.
Minulle toimitusjohtajana on tärkeää varmistaa, että henkilöstöllä on parhaat edellytykset tehdä työtään niin hyvin kuin on mahdollista. Yksi osa kokonaisuutta ovat tietoliikenneyhteydet”
Kiinteistötekniikan M2M -laiteliittymät varmistavat toimivuuden
M2M- eli machine-to-machine-liittymiä käytetään monien talotekniikan ratkaisujen tiedonsiirrossa. Erilaiset anturit, mittarit, valvomoratkaisut ja laitteistojen hallintaratkaisut lähettävät ja vastaanottavat jatkuvasti dataa mobiiliverkon välityksellä. SMS-viestejä käytetään yksisuuntaisten tekstiviestinotifikaatioiden lähettämiseen esimerkiksi mittalaitteista matkapuhelimeen.
Toimivat liittymät tuovat kiinteistötekniikan huolto- ja asennustyöhön sujuvuutta ja luotettavuutta.
”Olemme olleet hyvin tyytyväisiä Line Carrierin liittymiin ja niiden toimivuuteen. Hyvät yhteydet ovat talotekniikassa tärkeitä, sillä jos liittymä ei toimi ja se täytyy vaihtaa, kohteessa on käytävä uudelleen ja se synnyttää lisää tuotantokustannuksia. Haasteita tuottaa se, että usein laitteet on asennettu esimerkiksi kellareihin, joissa kuuluvuus voi olla heikompi”, Silvonen kertoo.
Olemme olleet hyvin tyytyväisiä Line Carrierin liittymiin ja niiden toimivuuteen. Hyvät yhteydet ovat talotekniikassa tärkeitä, sillä jos liittymä ei toimi ja se täytyy vaihtaa, kohteessa on käytävä uudelleen ja se synnyttää lisää tuotantokustannuksia.
Laiteliittymien ja tekstiviestien lisäksi Säätölaitehuollon henkilöstöllä on käytössään Line Carrierin yritysliittymät. Silvonen kehuu mahdollisuutta avata liittymiä nopeasti ja helposti aina tarvittaessa.
”Liittymien avaaminen on äärettömän yksinkertaista. Meillä on nippu Line Carrierin SIM-kortteja, ja voimme tarvittaessa aktivoida uuden liittymän vain ilmoittamalla SIM-kortin numeron. M2M-liittymien asentaminen kohteessa tai uuden liittymän avaaminen työntekijälle tapahtuu hetkessä. Mahdollisuus valita kolmen eri verkon välillä on myös hyvä ominaisuus.”
Erinomainen asiakaskokemus
Silvosen mukaan erinomainen asiakaskokemus on yksi pitkän asiakassuhteen keskeisistä taustatekijöistä.
Asiakaspalvelu on ollut ylivoimaista ja palveluiden käyttäminen on tehty hyvin helpoksi.
”Picten ja Line Carrierin asiakaspalvelu on ollut ylivoimaista ja palveluiden käyttäminen on tehty hyvin helpoksi. Meillä on kokemusta monista palveluntarjoajista, mutta tässä asiakassuhteessa olemme olleet erityisen tyytyväisiä nopeaan palveluun ja ihmisiin sen takana. Tarpeitamme kuunnellaan ja niihin paneudutaan ajatuksella. Sen lisäksi toimivat mobiiliyhteydet auttavat meitä tuottamaan omille asiakkaillemme toimivaa palvelua”, Silvonen kertoo.
Säätölaitehuollon tavoitteena oli hankkia talotekniikan tarpeisiin helppokäyttöiset ja hyvällä kuuluvuudella varustetut mobiililiittymät.
Ratkaisuksi valikoitui Line Carrierin yritysliittymät, M2M-liittymät ja SMS-palvelu.
Tuloksena saatiin toimivat mobiililiittymät, joiden avaaminen on helppoa ja nopeaa. Toimivat verkkoyhteydet varmistavat sujuvan ja varman tiedonsiirron kiinteistötekniikan laitteiden välillä ilman ylimääräisiä käyntejä asennuskohteessa.
Lue lisää asiakastarinoita
-
Talotekniikan M2M-liittymät tuovat sujuvuutta ja varmuutta – Säätölaitehuollon asiakastarina
”Liittymien avaaminen on äärettömän yksinkertaista”, kertoo toimitusjohtaja Tomi Silvonen.
-
Mobiilivaihde helpottaa asiakaspalvelua etätyössä – Star Works Groupin asiakastarina
”Mobiilivaihde mahdollistaa joustavan etätyöskentelyn ja varmistaa, että voimme palvella asiakkaitamme ilman katkoksia.”
-
Palvelunumero ohjaa yhteydenotot oikealle taholle – Lahden Pelicansin asiakastarina
”Olemme erittäin tyytyväisiä”, kertoo Lahden Pelicansin Pasi Nurminen. Lue miten palvelunumero on selkeyttänyt asiakaspalvelua Lahden Pelicansilla.