Lahden Pelicans on monelle urheilua seuraavalle tuttu Lahdessa vaikuttava SM-liigajoukkue. Vuonna 1996 perustettu Pelicans tunnetaan intohimoisista kannattajistaan, korkeasta taitotasostaan ja sitoutumisestaan menestykseen. Organisaatio panostaa jatkuvasti pelaajakehitykseen ja yhteisöllisyyteen, mikä tekee siitä arvostetun ja suositun joukkueen niin pelaajien kuin fanienkin keskuudessa.
Lahden Pelicans on luottanut Line Carrierin 0300-palvelunumeroon jo useamman vuoden ajan.
Selkeämpi ja helpompi asiakaspalvelu
Pelicansilla nousi kolmisen vuotta sitten esille tarve ohjata asiakkaiden puheluita suoraan oikeille tahoille. Ratkaisuksi valikoitui Line Carrierin maksullinen 0300- alkuinen palvelunumero, jonka käyttöönotto on selkeyttänyt asiakaspalvelua, kertoo Pasi Nurminen Lahden Pelicansista.
”Palvelunumeron avulla olemme saaneet ohjattua asiakkaiden puhelut helposti oikeille tahoille. Se on selkeyttänyt toimintaa yhtiön sisällä ja tekee asiakkaiden palvelemisesta helpompaa.
”Palvelunumeron avulla olemme saaneet ohjattua asiakkaiden puhelut helposti oikeille tahoille. Se on selkeyttänyt toimintaa yhtiön sisällä ja tekee asiakkaiden palvelemisesta helpompaa. Palvelunumero on ollut käytössä kolmisen vuotta, ja olemme olleet erittäin tyytyväisiä”, Nurminen kertoo.
Kiitosta Nurminen antaa myös Line Carrierin myynti- ja tukiorganisaatiolle. Hankinta tehtiin yhteistyössä jälleenmyyjäkumppanimme Nexus IT:n kanssa.
”Yhteistyömme Line Carrierin kanssa lähti liikkeelle Nexus IT:n Ilkka Maskosen suosituksesta. Meiltä löytyi heti yhteinen sävel, ja sen jälkeen yhteistyö on sujunut hienosti. Asiakkuudenhoito on aina ensiluokkaista, ystävällistä ja palvelualtista. Suosittelen erittäin lämpimästi”, Nurminen sanoo.
Palvelunumero yhdistää kaiken asiakaspalvelun yhteen paikkaan
Asiakaspalvelunumero helpottaa yrityksen kanssa asiointia, koska kaikki palvelut voidaan ryhmitellä yhden puhelinnumeron alle. Palvelunumeron hyötyjä ovat muun muassa helppo saavutettavuus, muistettavuus ja uskottavuus.
Palvelunumero on oivallinen tapa kattaa asiakaspalvelun kuluja joko kokonaan tai osittain. Maksullisissa palvelunumeroissa on ennalta määrätty hinta, joka veloitetaan asiakkaan puhelinlaskussa. Hinnoittelu voi tapahtua joko puhelukohtaisesti, minuuttiperusteisesti tai näiden kahden yhdistelmänä. Palvelunumeron alkupuolella oleva numerosarja ilmaisee sen käyttötarkoituksen.
Line Carrier tarjoaa palvelunumerot ja yritysnumerot helposti ja näppärästi kaikenlaisiin tarpeisiin. Lue Tietoisku palvelunumeroista.
Lahden Pelicansin tavoitteena oli sujuvoittaa puheluiden ohjausta oikeille tahoille ja tarjota asiakkaille helppo yhteydenottokanava, joka ohjautuu suoraan oikeaan paikkaan.
Ratkaisuksi valikoitui Line Carrierin palvelunumero, joka on sujuvoittanut toimintaa myös yhtiön sisällä.
Tuloksena on helposti tavoitettava ja suoraan oikeaan paikkaan yhteydenotto ohjaava palvelunumero. Palvelunumero auttaa kattamaan asiakaspalvelun kuluja ja tekee asiakaspalvelun saamisesta asiakkaille helppoa.
Lue lisää asiakastarinoita
-
Talotekniikan M2M-liittymät tuovat sujuvuutta ja varmuutta – Säätölaitehuollon asiakastarina
”Liittymien avaaminen on äärettömän yksinkertaista”, kertoo toimitusjohtaja Tomi Silvonen.
-
Mobiilivaihde helpottaa asiakaspalvelua etätyössä – Star Works Groupin asiakastarina
”Mobiilivaihde mahdollistaa joustavan etätyöskentelyn ja varmistaa, että voimme palvella asiakkaitamme ilman katkoksia.”
-
Palvelunumero ohjaa yhteydenotot oikealle taholle – Lahden Pelicansin asiakastarina
”Olemme erittäin tyytyväisiä”, kertoo Lahden Pelicansin Pasi Nurminen. Lue miten palvelunumero on selkeyttänyt asiakaspalvelua Lahden Pelicansilla.