Contact Center tuo tehoa ja helppoutta asiakaspalveluun
Monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä auttaa vahvistamaan brändiäsi, parantamaan asiakastyytyväisyyttä ja luomaan pitkäaikaisia asiakassuhteita.
Ei enää hallitsematonta viestitulvaa, siiloutuvia asiakastietoja tai pitkiä asiakaspalvelujonoja, vaan nopea ja saumaton palvelu juuri siellä, missä asiakkaasi ovat.
Line Carrier Contact Center on pilvipohjainen asiakaspalvelujärjestelmä, joka mahdollistaa asiakaskontaktien käsittelyn monikanavaisesti yhdessä helppokäyttöisessä näkymässä.
Line Carrier Contact Center on askel kohti parempaa asiakaspalvelua!
Menesty monikanavaisella asiakaspalvelulla
Line Carrier Contact Center pähkinänkuoressa
- Paikkariippumaton ja selainpohjainen asiakaspalvelutyökalu kaikenkokoisille yrityksille
- Monikanavainen omnichannel-asiakaspalvelu helposti ja kustannustehokkaasti
- Tehokkaampi tiimityö nopeuttaa asiakaspalvelua
- Tiedolla johtaminen kattavan analytiikan avulla
- Skaalautuva ja integroitava erilaisiin tarpeisiin
- Parempi asiakaskokemus kaikille asiakkaillesi
Parempaa asiakaspalvelua Contact Center -sovelluksella
Line Carrier Contact Center tehostaa asiakaspalvelua ja parantaa asiakastyytyväisyyttä.
Contact Centerillä varmistat nopeat vastausajat, lyhennät asiakaspalvelujonoja ja huolehdit, ettei yksikään asiakasviesti jää huomiotta.
Monikanavainen asiakaskokemus
Palvele asiakkaitasi heidän suosimissaan kanavissa ja tarjoa heille parempi asiakaskokemus niin puhelimessa, sähköpostissa, chatissa, SMS:llä kuin digikanavissakin. Yhdistä kanavat tikettijärjestelmään ja sujuvoita asiakaspalvelua.
Line Carrier Contact Center tuo kaikki asiakaspalvelukanavasi yhteen helppokäyttöiseen näkymään ja varmistaa sujuvan asiakaspalvelun kaikissa asiakaspolun vaiheissa. Asiakaspalvelusi ei ole vain monikanavaista, vaan omnikanavaista!
Lue artikkelimme ”Mitä tarkoittaa omnichannel-asiakaspalvelu?”
Tehokas resursointi ja tiimityö
Contact Centerin avulla voit kohdentaa resurssit ruuhkahuippuihin ja paikantaa kehityskohteet. Tällöin estät asiakaspalvelun ruuhkautumisen, pidät jonotusajat lyhyinä ja helpotat asiakaspalvelun tiimityötä.
Saumaton tiedonhallinta
Laajat integrointimahdollisuudet mahdollistavat saumattoman tiedon hallinnan. Vältät asiakastietojen siiloutumisen ja mahdollistat sujuvan asiakaspalvelun, kun kaikki tieto on helposti saatavilla.
Lue artikkelimme ”Asiakaspalvelun ohjelmistointegraatiot säästävät aikaa ja rahaa”
Nopea ja helppo käyttöönotto
Contact Centerin käyttöönotto on helppoa. Pilvipohjaisen järjestelmän käyttöönotto ei vaadi raskaita laitteita tai asennuksia. Tuki on saatavilla koko prosessin ajan, joten voit luottaa siihen, että saat tarvittavaa apua ja opastusta matkan varrella.
Palvele asiakkaitasi heidän suosimissaan kanavissa ja tarjoa heille parempi asiakaskokemus.
Skaalautuva asiakaspalvelujärjestelmä tarpeisiisi räätälöitynä
Line Carrier Contact Centeristä on tarjolla kolme pakettia, joista voit valita yrityksellesi sopivimman ilman pitkiä määräaikaisia sopimuksia. Tarpeidesi kasvaessa seuravaan pakettiin siirtyminen on vaivatonta ja saat lisää toiminnallisuuksia järjestelmään. Näin et maksa turhasta!
Asiakaspalvelujärjestelmä on osa Line Carrierin omaa vaihdepalvelualustaa. Se keskustelee sujuvasti Mobiilivaihteen kanssa ja integroituu monipuolisesti tarvittaviin järjestelmiin.
Mietityttääkö asiakaspalvelujärkestelmän päivittäminen uuteen? Lue artikkelimme ”Kannattaako asiakaspalvelujärjestelmän vaihtaminen”
Haluatko nähdä, miten Contact Center toimii käytännössä? Varaa lyhyt demo!
Pilvipohjainen asiakaspalvelujärjestelmä kaikenkokoisille yrityksille
Contact Centerin kattavat ominaisuudet mahdollistavat tehokkaan puheluiden hallinnan ja asiakaspalvelun tiimityön. S-paketin lisäksi laajemmissa paketeissa M- ja L on ominaisuuksia lisää.
Contact Centeristä löydät kaiken, mitä tarvitset tehokkaaseen puhelinasiakaspalveluun. Puhelujonot, puheluiden reititys ja muut toiminnot helpottavat asiakaspuheluiden hallintaa.
Tiimityön työkalut sujuvoittavat asiakaspalvelutiimin työtä. Voit ohjata puhelut tietyille asiakaspalvelijoille sekä seurata ja ohjata agenttien työtä. Sisäinen puhelinluettelo ja pikaviestitoiminnot helpottavat viestintää asiakaspalvelutiimin kesken.
Palveluaikojen ulkopuolella tai poikkeusaikoina vakiotiedotteet ja aukioloperusteiset ohjaukset ohjaavat asiakkaat tiedotteeseen tai toiseen puhelinnumeroon.
Kontaktisyiden raportointi auttaa seuraamaan ja analysoimaan asiakkaiden palvelutarpeita.
Kattavilta perusraporteilta voit seurata tärkeimpiä tunnuslukuja. Agenttikohtainen raportointi auttaa seuraamaan yksittäisten agenttien suoritusta.
Tutustu Contact Centerin mahdollisuuksiin
Monikanavainen asiakaspalvelu
Monikanavainen asiakaspalvelu on helppoa, kun käytössäsi on moderni omnichannel asiakaspalveluteknologia!
Vaihteenhoito ja yhteystietojen hallinta
Yhdistä Contact Centeriin monipuoliset ja tehokkaat vaihteenhoito-ominaisuudet.
Puhelutiedotteet ja tavoitettavuus
Varmista, että yrityksesi on aina tavoitettavissa.
Analytiikka ja raportointi
Asiakaspalvelun kehittäminen vaatii dataa. Kattavat perusraportit ja räätälöity analytiikka.
Integraatiot
Valmiit integraatiot suosituimpiin CRM- ja tikettijärjestelmiin.
Tikettijärjestelmä
Monikanavainen tiketöintijärjestelmä sujuvoittaa asiakastukea.
Line Carrier Contact Center -paketit
Contact Centeristä on valittavissa kolme pakettia.
S-paketti
Puhelujonot |
Takaisinsoittojonot |
Käyttäjät |
Järjestelmän vakiotiedotteet |
Aikaohjaukset |
Alaliittymät |
Puheluraportointi (CC) |
Puheluiden tallennus (säilytysaika 3kk) |
IVR-valikot |
Hallintakäyttöliittymä |
Geneerinen Integraatiorajapinta |
O365-Teams |
O365-Kalenteri |
M-paketti
Puhelujonot |
Takaisinsoittojonot |
Käyttäjät |
Järjestelmän vakiotiedotteet |
Aikaohjaukset |
Alaliittymät |
Puheluraportointi (CC) |
Puheluiden tallennus (säilytysaika 3kk) |
IVR-valikot |
Hallintakäyttöliittymä |
Geneerinen Integraatiorajapinta |
O365-Teams |
O365-Kalenteri |
Monipuolinen välittäjäympäristö |
SNOM / IP-työpöytäpuhelin |
Outbound soittokampanja |
Sähköposti |
Tekstiviestit (1- ja 2-suuntainen) |
WhatsApp Business |
Chat (ulkopuolisen chat palvelun integrointi) |
L-paketti
Puhelujonot |
Takaisinsoittojonot |
Käyttäjät |
Järjestelmän vakiotiedotteet |
Aikaohjaukset |
Alaliittymät |
Puheluraportointi (CC) |
Puheluiden tallennus (säilytysaika 3kk) |
IVR-valikot |
Hallintakäyttöliittymä |
Geneerinen Integraatiorajapinta |
O365-Teams |
O365-Kalenteri |
Monipuolinen välittäjäympäristö |
SNOM / IP-työpöytäpuhelin |
Outbound soittokampanja |
Sähköposti |
Tekstiviestit (1- ja 2-suuntainen) |
WhatsApp Business |
Chat (ulkopuolisen chat palvelun integrointi) |
Line Carrier Tiketti (sisältää chatin perustoiminnot) |
Klikkaa ja Soita |
Soittajan nimihakupalvelu (lisäksi numerohaut 0,06€ /kpl) |
Laajempi / räätälöity raportointi |
Asiakastutkimus (+lisäkyselyt) |
OneFeed® |
Kiinnostaako parempi asiakaskokemus, tehokkaampi palvelu tai kustannustehokkuus?
Ota yhteyttä ja tehdään ilmainen kartoitus!
Joni Antosalo, Sales manager
Asiakkaamme suosittelevat Contact Centeriä
Hämmästyin nopeudesta, jolla Line Carrierin järjestelmä saatiin käyttöön.
Suosittelemme lämpimästi Line Carrieria. Päivistämme ei tulisi mitään ilman Contact Centeriä.
Vitec FuturSoftin tukipäällikkö Mikko Kallio
Lue lisää artikkeleita Contact Centeristä
-
Tietämyskanta asiakaspalvelijan tukena: Tehokkuutta, joustavuutta ja jatkuvaa kehitystä
Asiakaspalvelijan työ on hektistä ja vaatii nopeaa reagointia, tarkkuutta sekä jatkuvaa oppimista. Miten onnistua tehtävässä?
-
Paranna yrityksesi kyberturvallisuutta helposti ja tehokkaasti
Pienet yritykset ovat haavoittuvaisia kyberhyökkäyksille. Paranna yrityksesi kyberturvallisuutta näillä vinkeillä!
-
Paranna asiakaspalvelua ja tehokkuutta CRM-järjestelmän integroinnilla puhelinjärjestelmään
Integroimalla CRM-järjestelmän puhelinjärjestelmään parannat asiakaspalvelua ja tehostat toimintaa.
-
Chat – myynnin vai asiakaspalvelun työkalu?
Mikä on chatin rooli yrityksen verkkosivuilla?
-
Sähköpostiasiakaspalvelu – Hyvän asiakaskokemuksen kivijalka
Sähköpostiasiakaspalvelu on helppokäyttöinen ja lähes kaikille asiakkaille tuttu viestintäväline.
-
TOP5 asiakaspalvelutyökalut, joilla parannat asiakaskokemusta
Contact Center-järjestelmän toiminnot parantavat asiakaskokemusta ja helpottavat asiakaspalvelutyötä.