Contact Center tuo tehoa ja helppoutta asiakaspalveluun

Monikanavainen asiakaspalvelujärjestelmä auttaa vahvistamaan brändiäsi, parantamaan asiakastyytyväisyyttä ja luomaan pitkäaikaisia asiakassuhteita. 

Ei enää hallitsematonta viestitulvaa, siiloutuvia asiakastietoja tai pitkiä asiakaspalvelujonoja, vaan nopea ja saumaton palvelu juuri siellä, missä asiakkaasi ovat.  

Line Carrier Contact Center on pilvipohjainen asiakaspalvelujärjestelmä, joka mahdollistaa asiakaskontaktien käsittelyn monikanavaisesti yhdessä helppokäyttöisessä näkymässä.

Line Carrier Contact Center on askel kohti parempaa asiakaspalvelua! 
Contact Center kirjautumisnakyma

Menesty monikanavaisella asiakaspalvelulla

Line Carrier Contact Center pähkinänkuoressa
  • Paikkariippumaton ja selainpohjainen asiakaspalvelutyökalu kaikenkokoisille yrityksille
  • Monikanavainen omnichannel-asiakaspalvelu helposti ja kustannustehokkaasti
  • Tehokkaampi tiimityö nopeuttaa asiakaspalvelua 
  • Tiedolla johtaminen kattavan analytiikan avulla
  • Skaalautuva ja integroitava erilaisiin tarpeisiin
  • Parempi asiakaskokemus kaikille asiakkaillesi 

Parempaa asiakaspalvelua Contact Center -sovelluksella 

Line Carrier Contact Center tehostaa asiakaspalvelua ja parantaa asiakastyytyväisyyttä.

Contact Centerillä varmistat nopeat vastausajat, lyhennät asiakaspalvelujonoja ja huolehdit, ettei yksikään asiakasviesti jää huomiotta. 

Monikanavainen asiakaskokemus

Palvele asiakkaitasi heidän suosimissaan kanavissa ja tarjoa heille parempi asiakaskokemus niin puhelimessa, sähköpostissa, chatissa, SMS:llä kuin digikanavissakin. Yhdistä kanavat tikettijärjestelmään ja sujuvoita asiakaspalvelua.

Line Carrier Contact Center tuo kaikki asiakaspalvelukanavasi yhteen helppokäyttöiseen näkymään ja varmistaa sujuvan asiakaspalvelun kaikissa asiakaspolun vaiheissa. Asiakaspalvelusi ei ole vain monikanavaista, vaan omnikanavaista!

Lue artikkelimme ”Mitä tarkoittaa omnichannel-asiakaspalvelu?”

Tehokas resursointi ja tiimityö

Contact Centerin avulla voit kohdentaa resurssit ruuhkahuippuihin ja paikantaa kehityskohteet. Tällöin estät asiakaspalvelun ruuhkautumisen, pidät jonotusajat lyhyinä ja helpotat asiakaspalvelun tiimityötä.

Saumaton tiedonhallinta

Laajat integrointimahdollisuudet mahdollistavat saumattoman tiedon hallinnan. Vältät asiakastietojen siiloutumisen ja mahdollistat sujuvan asiakaspalvelun, kun kaikki tieto on helposti saatavilla.   
Lue artikkelimme ”Asiakaspalvelun ohjelmistointegraatiot säästävät aikaa ja rahaa

Nopea ja helppo käyttöönotto

Contact Centerin käyttöönotto on helppoa. Pilvipohjaisen järjestelmän käyttöönotto ei vaadi raskaita laitteita tai asennuksia. Tuki on saatavilla koko prosessin ajan, joten voit luottaa siihen, että saat tarvittavaa apua ja opastusta matkan varrella. 

Palvele asiakkaitasi heidän suosimissaan kanavissa ja tarjoa heille parempi asiakaskokemus.

Skaalautuva asiakaspalvelujärjestelmä tarpeisiisi räätälöitynä

Line Carrier Contact Centeristä on tarjolla kolme pakettia, joista voit valita yrityksellesi sopivimman ilman pitkiä määräaikaisia sopimuksia. Tarpeidesi kasvaessa seuravaan pakettiin siirtyminen on vaivatonta ja saat lisää toiminnallisuuksia järjestelmään. Näin et maksa turhasta!

Asiakaspalvelujärjestelmä on osa Line Carrierin omaa vaihdepalvelualustaa. Se keskustelee sujuvasti Mobiilivaihteen kanssa ja integroituu monipuolisesti tarvittaviin järjestelmiin.  

Mietityttääkö asiakaspalvelujärkestelmän päivittäminen uuteen? Lue artikkelimme ”Kannattaako asiakaspalvelujärjestelmän vaihtaminen”

Haluatko nähdä, miten Contact Center toimii käytännössä? Varaa lyhyt demo!

Pilvipohjainen asiakaspalvelujärjestelmä kaikenkokoisille yrityksille

Contact Centerin kattavat ominaisuudet mahdollistavat tehokkaan puheluiden hallinnan ja asiakaspalvelun tiimityön. S-paketin lisäksi laajemmissa paketeissa M- ja L on ominaisuuksia lisää.

Contact Centeristä löydät kaiken, mitä tarvitset tehokkaaseen puhelinasiakaspalveluun. Puhelujonot, puheluiden reititys ja muut toiminnot helpottavat asiakaspuheluiden hallintaa.

Tiimityön työkalut sujuvoittavat asiakaspalvelutiimin työtä. Voit ohjata puhelut tietyille asiakaspalvelijoille sekä seurata ja ohjata agenttien työtä. Sisäinen puhelinluettelo ja pikaviestitoiminnot helpottavat viestintää asiakaspalvelutiimin kesken.  

Palveluaikojen ulkopuolella tai poikkeusaikoina vakiotiedotteet ja aukioloperusteiset ohjaukset ohjaavat asiakkaat tiedotteeseen tai toiseen puhelinnumeroon. 

Line Carrier Contact Center

Kontaktisyiden raportointi auttaa seuraamaan ja analysoimaan asiakkaiden palvelutarpeita. 

Kattavilta perusraporteilta voit seurata tärkeimpiä tunnuslukuja. Agenttikohtainen raportointi auttaa seuraamaan yksittäisten agenttien suoritusta. 

Tutustu Contact Centerin mahdollisuuksiin

monikanavainen-asiakaspalvelu
Monikanavainen asiakaspalvelu

Monikanavainen asiakaspalvelu on helppoa, kun käytössäsi on moderni omnichannel asiakaspalveluteknologia!

vaihteenhoitoratkaisut ja yhteystietojen hallinta
Vaihteenhoito ja yhteystietojen hallinta

Yhdistä Contact Centeriin monipuoliset ja tehokkaat vaihteenhoito-ominaisuudet.

puhelutiedotteet-ja-tavoitettavuus
Puhelutiedotteet ja tavoitettavuus

Varmista, että yrityksesi on aina tavoitettavissa.

analytiikka-ja-raportointi
Analytiikka ja raportointi

Asiakaspalvelun kehittäminen vaatii dataa. Kattavat perusraportit ja räätälöity analytiikka.

integraatiot1
Integraatiot

Valmiit integraatiot suosituimpiin CRM- ja tikettijärjestelmiin.

tiketointijarjestelma
Tikettijärjestelmä

Monikanavainen tiketöintijärjestelmä sujuvoittaa asiakastukea.

Line Carrier Contact Center -paketit

Contact Centeristä on valittavissa kolme pakettia.

mobiilivaihde S

S-paketti

Puhelujonot
Takaisinsoittojonot
Käyttäjät
Järjestelmän vakiotiedotteet
Aikaohjaukset
Alaliittymät
Puheluraportointi (CC)
Puheluiden tallennus (säilytysaika 3kk)
IVR-valikot
Hallintakäyttöliittymä
Geneerinen Integraatiorajapinta
O365-Teams
O365-Kalenteri
mobiilivaihde M

M-paketti

Puhelujonot
Takaisinsoittojonot
Käyttäjät
Järjestelmän vakiotiedotteet
Aikaohjaukset
Alaliittymät
Puheluraportointi (CC)
Puheluiden tallennus (säilytysaika 3kk)
IVR-valikot
Hallintakäyttöliittymä
Geneerinen Integraatiorajapinta
O365-Teams
O365-Kalenteri
Monipuolinen välittäjäympäristö
SNOM / IP-työpöytäpuhelin
Outbound soittokampanja
Sähköposti
Tekstiviestit (1- ja 2-suuntainen)
WhatsApp Business
Chat (ulkopuolisen chat palvelun integrointi)
mobiilivaihde L

L-paketti

Puhelujonot
Takaisinsoittojonot
Käyttäjät
Järjestelmän vakiotiedotteet
Aikaohjaukset
Alaliittymät
Puheluraportointi (CC)
Puheluiden tallennus (säilytysaika 3kk)
IVR-valikot
Hallintakäyttöliittymä
Geneerinen Integraatiorajapinta
O365-Teams
O365-Kalenteri
Monipuolinen välittäjäympäristö
SNOM / IP-työpöytäpuhelin
Outbound soittokampanja
Sähköposti
Tekstiviestit (1- ja 2-suuntainen)
WhatsApp Business
Chat (ulkopuolisen chat palvelun integrointi)
Line Carrier Tiketti (sisältää chatin perustoiminnot)
Klikkaa ja Soita
Soittajan nimihakupalvelu (lisäksi numerohaut 0,06€ /kpl)
Laajempi / räätälöity raportointi
Asiakastutkimus (+lisäkyselyt)
OneFeed®
Kiinnostaako parempi asiakaskokemus, tehokkaampi palvelu tai kustannustehokkuus?
Ota yhteyttä ja tehdään ilmainen kartoitus!
Joni Antosalo
Joni Antosalo, Sales manager

020 703 2525
myynti@linecarrier.fi

Asiakkaamme suosittelevat Contact Centeriä

Hämmästyin nopeudesta, jolla Line Carrierin järjestelmä saatiin käyttöön.

Suosittelemme lämpimästi Line Carrieria. Päivistämme ei tulisi mitään ilman Contact Centeriä.


Vitec FuturSoftin tukipäällikkö Mikko Kallio

Lue lisää artikkeleita Contact Centeristä