Nopea ja helppo tavoitettavuus on yrittäjälle ensiarvoisen tärkeää. Muun muassa matkailun ja logistiikan parissa työskentelevä monialainen perheyritys Pennanen Group luottaa asiakaspalvelussaan 0600- ja 0300-palvelunumeroihin sekä Mobiilivaihteeseen.
Palvelunumero kattaa asiakaspalvelun kuluja
Pennanen Group on käyttänyt Line Carrierin tarjoamia 0300- ja 0600-palvelunumeroita jo yli kymmenen vuotta. Toimitusjohtaja Petri Pennasen mukaan palvelunumero kuuluisi jokaisen yrittäjän työkalupakkiin.
”Yrittäjänä on tärkeää olla asiakkaiden tavoitettavissa. Lupaamme 24/7-palvelua, ja lupauksesta on pidettävä kiinni. Palvelunumero on ollut minulla käytössä siitä asti, kun perustin oman yrityksen. Rakensimme heti alun alkaen koko asiakaspalvelusysteemin yhdelle palvelunumerolle, jonka kautta tavoittaa koko poppoon”, Pennanen kertoo.
Palvelunumero on ollut minulla käytössä siitä asti, kun perustin oman yrityksen.
Palvelunumero luo yritykselle uskottavuutta. Asiakkaan näkökulmasta palvelun saaminen on helpompaa, sillä yhdestä numerosta tavoittaa koko yrityksen. Maksullisen numeron avulla voidaan myös kattaa asiakaspalvelun kuluja.
”Helpottaa todella paljon, kun tietää, että kaikki asiakkaiden puhelut on ohjattu yhteen puhelinnumeroon ja yhteen puhelimeen. Palvelunumero antaa rungon asiakaspalvelulle. Se kannustaa vastaamaan puhelimeen, kun tietää että puheluihin käytetystä ajasta tulee korvaus, joka auttaa kattamaan asiakaspalvelusta koituvia kustannuksia.”
Mobiilivaihde helpottaa yrittäjän arkea
Palvelunumeron jälkeen käyttöön otettiin myös Line Carrierin Mobiilivaihde. Palvelunumeroihin soitetut puhelut ohjautuvat Mobiilivaihteen kautta yrityksen henkilöstölle.
Mobiilisovellus on erittäin yksinkertainen: kun pidät sovellusta päällä, voit ottaa puheluita vastaan.
Puhelinsovellus tuo puhelinvaihteen ominaisuudet suoraan matkapuhelimeen ja helpottaa yrityksen puheluliikenteen seuraamista.
”Oli luontevaa lähteä laajentamaan palveluita saman palveluntarjoajan kanssa. Mobiilisovellus on erittäin yksinkertainen: kun pidät sovellusta päällä, voit ottaa puheluita vastaan. Sovelluksesta näkee hyvin helposti, paljonko puheluita on tullut, mikä niiden vastausaste on ja kuka niihin on vastannut. Tulevaisuudessa suunnitelmissa on myös laajentaa Mobiilivaihteen käyttöä integraatioilla”, Pennanen kertoo.
Helppo käyttöönotto ja tehokas asiakastuki
Petri Pennanen kehuu Line Carrierin palveluiden helppoa käyttöönottoa ja toimivaa asiakastukea.
”Kaikki järjestelmät, puheluiden ohjaukset ja muut yksityiskohdat on valmiiksi suunniteltu. Käyttöönoton jälkeen käyttäjän vastuulle jää vain saada puhelin soimaan ja vastata siihen.”
Kiinnostaako palvelunumero tai mobiilivaihde? Lue lisää:
Etsitkö apua yritysviestinnän tehostamiseen? Autamme mielellämme.
Lue lisää asiakastarinoita
-
Talotekniikan M2M-liittymät tuovat sujuvuutta ja varmuutta – Säätölaitehuollon asiakastarina
”Liittymien avaaminen on äärettömän yksinkertaista”, kertoo toimitusjohtaja Tomi Silvonen.
-
Mobiilivaihde helpottaa asiakaspalvelua etätyössä – Star Works Groupin asiakastarina
”Mobiilivaihde mahdollistaa joustavan etätyöskentelyn ja varmistaa, että voimme palvella asiakkaitamme ilman katkoksia.”
-
Palvelunumero ohjaa yhteydenotot oikealle taholle – Lahden Pelicansin asiakastarina
”Olemme erittäin tyytyväisiä”, kertoo Lahden Pelicansin Pasi Nurminen. Lue miten palvelunumero on selkeyttänyt asiakaspalvelua Lahden Pelicansilla.