Star Works Group Oy Ab on kuuden yhtiön konserni, joka toimii kansainvälisesti sähköteknisellä alalla. Noin 100 henkeä työllistävä konserni harjoittaa toimintaa Suomen lisäksi Virossa ja Puolassa.
”Olemme mukana kaikessa, mikä liittyy sähkön tuottamiseen, siirtoon ja eristämiseen. Haluamme olla asiakkaillemme luotettava kumppani, ja sujuva asiakaspalvelu on hyvin tärkeä osa kumppanuutta asiakkaidemme kanssa”, kertoo Star Works Groupin hallintopäällikkö Tarja Granberg.
Star Works Group Oy Ab luottaa Line Carrierin Mobiilivaihteeseen, yritysliittymiin sekä yritysnumerointiin.
Mobiilivaihde tuo joustavuutta etätyöhön ja asiakaspalveluun
Viitisen vuotta sitten Star Works Group halusi korvata vanhanaikaisen puhelinjärjestelmän modernimmalla ratkaisulla. Yrityksessä haluttiin lisätä etätyötä, mutta kiinteä puhelinjärjestelmä ja pöytäpuhelimet sitoivat henkilöstöä toimistolle työpöytiensä ääreen. Asiakaspuheluita saattoi jäädä vastaamatta, jos työntekijä ei sillä hetkellä ollut pöytäpuhelimen äärellä.
Ratkaisuksi valikoitui Line Carrierin Mobiilivaihde, jonka avulla puhelinvaihde voitiin siirtää suoraan kännykkään. Android- ja iOS-puhelimilla toimiva Mobiilivaihde yhdistää kaikki perinteisen puhelinvaihteen toiminnallisuudet helppokäyttöiseen mobiilisovellukseen.
Kun asiakas soittaa johonkin Star Works Groupin yritysnumeroista, puhelut soivat henkilöstön matkapuhelimissa Mobiilivaihteen välityksellä. Mobiilivaihde tuo toimintaan joustavuutta ja helpottaa asiakaspalvelua etä- ja hybridityössä.
Mobiilivaihde mahdollistaa joustavan etätyöskentelyn ja varmistaa, että voimme palvella asiakkaitamme ilman katkoksia.
”Tämä on ollut meille todella toimiva ratkaisu. Puhelinvaihde ei ole sidottu mihinkään, vaan puheluihin voi vastata mistä vain. Mobiilivaihde mahdollistaa joustavan etätyöskentelyn ja varmistaa, että voimme palvella asiakkaitamme ilman katkoksia.”
Myös Mobiilivaihteen helppokäyttöisyys saa Granbergilta kiitosta.
”Sovellus on helppo käyttää ja pystymme itse tarvittaessa muuttamaan puhelinvaihteen asetuksia nopeasti esimerkiksi lomakaudella tai henkilöstön poissaolojen aikana.”
Ratkaisukeskeistä kumppanuutta
Hankintaa vauhditti jälleenmyyjäkumppanimme ICT Picte, jonka kanssa Star Works Group on tehnyt pitkään yhteistyötä.
On hienoa, että apua saa aina nopeasti ilman jonotusmusiikkia tai tikettien lähettelyä. Yhteistyö on avointa, ratkaisukeskeistä ja asiakaslähtöistä.
”Olemme tehneet yli 10 vuotta hyvää yhteistyötä Picten kanssa, ja oli luonnollista, että valitsimme myös Picten suositteleman Mobiilivaihteen käyttöömme. Olemme saaneet Picteltä ja Line Carrierilta erittäin hyvää palvelua. On hienoa, että apua saa aina nopeasti ilman jonotusmusiikkia tai tikettien lähettelyä. Yhteistyö on avointa, ratkaisukeskeistä ja asiakaslähtöistä”, Granberg kertoo.
Star Works Groupin tavoitteena oli helpottaa asiakaspalvelua etä- ja hybridityössä.
Ratkaisuksi valikoitui Line Carrierin Mobiilivaihde, yritysliittymät sekä yritysnumerot.
Tuloksena asiakkaille voidaan tarjota sujuvaa ja katkeamatonta palvelua etänä suoraan kännykästä, ja työntekijät saavat liikkuvuutta työhönsä.
Lue lisää asiakastarinoita
-
Talotekniikan M2M-liittymät tuovat sujuvuutta ja varmuutta – Säätölaitehuollon asiakastarina
”Liittymien avaaminen on äärettömän yksinkertaista”, kertoo toimitusjohtaja Tomi Silvonen.
-
Mobiilivaihde helpottaa asiakaspalvelua etätyössä – Star Works Groupin asiakastarina
”Mobiilivaihde mahdollistaa joustavan etätyöskentelyn ja varmistaa, että voimme palvella asiakkaitamme ilman katkoksia.”
-
Palvelunumero ohjaa yhteydenotot oikealle taholle – Lahden Pelicansin asiakastarina
”Olemme erittäin tyytyväisiä”, kertoo Lahden Pelicansin Pasi Nurminen. Lue miten palvelunumero on selkeyttänyt asiakaspalvelua Lahden Pelicansilla.