Toimitimme Linna Golf Oy:lle mobiilivaihteen ja palvelunumeron tehostamaan toimintaa.
Linna Golf Oy pyörittää Euroopan Tourin ketjuun kuuluvaa golfkeskusta, joka tarjoaa huipputason olosuhteet sekä yksityisille että yritysten järjestämille golfelämyksille.
Linna Golf Oy:n missiona on tarjota unohtumattomia elämyksiä ja mieleenpainuvia onnistumisia yhdessä tehden ja toimien. Linna Golfin keskiössä on heidän tärkein voimavaransa – loistava henkilöstö.
Parempaa asiakaspalvelua ja taloudellisia hyötyjä
Lähtötilanteessa Linna Golfin asiakaspalvelu oli erittäin kiireinen, puheluita tuli tuhansia kuukaudessa, eikä kaikkiin puheluihin pystytty heti vastaamaan. Asiakkaat jättivät soittopyyntöjä, mutta niihin vastaaminen ei ollut järjestelmällistä helppokäyttöisen puheluiden hallintajärjestelmän puuttuessa.
Ratkaisu löytyi Line Carrierin Mobiilivaihteesta ja samalla yritykseen otettiin käyttöön palvelunumero. ”Line Carrierin palvelun kautta meillä on selkeä kuva ruuhkahuipuista ja palvelun kuormittumisesta ja mikäli meitä ei tavoiteta, automaattiohjauksen kautta saamme hyvin tiedon soittopyynnöistä ja pystymme tavoittamaan asiakkaat”, kertoo Linna Golf Oy:n toimitusjohtaja Esa Honkalehto
”Uusi toimintamalli motivoi vastaamaan puhelimeen, koska haluamme tarjota asiakkaillemme hyvää palvelua ja lisäksi nyt saamme jokaisesta vastatusta puhelusta kohtuullisen korvauksen”, jatkaa Esa Honkalehto.
”Yhteistyö Line Carrierin kanssa on jatkunut jo muutaman vuoden. Tärkeintä yhteistyössä on, että voimme luottaa palvelun toimivuuteen myös hädän hetkellä. Yhteistyömme toimii tarpeittemme mukaisesti ja kaikkiin muutostoiveisiin reagoidaan hyvin”, kertoo Esa Honkalehto.
Line Carrierin tarjoamaan ratkaisuun päädyttiin palvelun helppokäyttöisyyden ja hinnoittelun takia. Mobiilivaihteen helppokäyttöisyys on parantanut Linna Golfin toiminnan tehokkuutta.
Toimivaa yhteistyötä
”Yhteistyö Line Carrierin kanssa on jatkunut jo muutaman vuoden. Tärkeintä yhteistyössä on, että voimme luottaa palvelun toimivuuteen myös hädän hetkellä. Yhteistyömme toimii tarpeittemme mukaisesti ja kaikkiin muutostoiveisiin reagoidaan hyvin”, kertoo Esa Honkalehto.
LinnaGolfin tavoitteena oli helpottaa asiakaspalvelun ruuhkia, tehostaa asiakaspalvelua ja varmistaa se, että kaikki asiakkaat saavat palvelua, kun he soittavat yritykseen.
Ratkaisuksi valikoitui Line Carrierin palvelunumero ja Mobiilivaihde.
Tuloksena oli järjestelmällinen asiakaspalvelu, jossa asiakaspuhelut eivät pääse hukkumaan, kaikkiin yhteydenottoihin pystytään vastaamaan Mobiilivaihteen avulla ja palvelunumero kattaa asiakaspalvelun kuluja.
Taloudelliset hyödyt
Maksullisella palvelunumerolla saadaan tuottoja, joilla voidaan kattaa asiakaspalvelun kuluja.
Tehokkuutta toimintaan
Toiminnan tehokkuus on parantunut helppokäyttöisen palvelun myötä.
Parempi yrityskuva
Asiakkaita pystytään palvelemaan paremmin ja asiakkaat tavoittavat yrityksen.