”Line Carrier on pitänyt huolen, että yrityksemme pysyy kehityksessä mukana”
Auto-Arita on 17-vuotta vanha autoalan yritys, joka toimii Pääkaupunkiseudulla, Etelä-Karjalassa, Lappeenrannassa, Imatralla sekä Järvenpäässä. Myytyjä autoja Auto-Aritalle kertyy vuodessa noin 8000 ja huoltotoimenpiteitä yli 50 000 kappaletta.
Yhteistyö Line Carrierin kanssa alkoi maksullisten palvelunumerojen kanssa. Palvelunumerot mahdollistavat tavoitettavan asiakaspalvelun ja samalla kattavat muita kuluja.
Noin 150 Auto-Aritalaista käyttää Line Carrierin mobiilipalveluita
Käytössä on palvelunumerojen lisäksi Line Carrier Business Mobilen yritysliittymät sekä Mobiilivaihde. Vaihteella on käytössä myös sovelluksen Contact Center-työpöytäversio, jossa on laajemmat vaihdeominaisuudet sekä .
Tavoitettavuus on aivan eri luokkaa kuin ennen. Tuntuu siltä, että tällainen 150:n luurin asiakkuus on Line Carrierille oikeasti tärkeä.
Palvelujen käyttöönotto ja toiminta on sujunut hyvin. Line Carrierin porukka otti projektin haltuun ja selvitti yhdessä Auto-Aritan työntekijöiden kanssa asiakkaan sisäisiä toimintatapoja tuottaakseen juuri heille sopivan ratkaisun. Katso videolta Auto-Aritan asiakastarina Line Carrierin mobiilipalvelujen parista!
Etsitkö apua yritysviestinnän tehostamiseen? Autamme mielellämme.
Taloudelliset hyödyt
Kontaktien hoito on helpottunut ja tavoitettavuus parantunut, jolloin voidaan palvella useampia asiakkaita.
Tehokkuutta toimintaan
Kontaktien hoito on sujuvaa ja asiakashallinnan prosessit tehokkaita.
Parempi imago
Parempi tavoitettavuus ja yhteydenpitokanavien toimintavarmuus edistävät hyvää palvelukokemusta ja brändi-imagoa.