H.T.P Palvelut Oy ylläpitää Helsingin Kampissa löytötavarapistettä, joka huolehtii toimeksiantona eri yritysten löytötavaravelvoitteista. H.T.P Palvelut Oy on luottanut jo 10 vuotta Line Carrierin palvelunumeroon.
Sujuva asiakaspalvelu on tärkeä osa löytötavarapalvelun työtä. Löytötavarapisteeseen toimitetaan löytötavaroita eri puolilta pääkaupunkiseutua esimerkiksi hotelleista, ravintoloista ja yökerhoista. Lakisääteinen löytötavaravelvoite velvoittaa yritykset toimittamaan löytötavarat löytötavarapalveluun, jossa niitä säilytetään kolme kuukautta.
Löytötavarapisteen tärkein asiakaspalvelukanava on maksullinen 0600-palvelunumero, josta asiakkaat voivat tiedustella kadonneita tavaroitaan.
Line Carrierin palveluita suositeltiin meille noin 10 vuotta sitten, ja olemme siitä asti olleet tyytyväisiä asiakkaita.
”Meillä oli ollut aiemmin toinen palveluntarjoaja, jonka palvelu ei toiminut kuten sen pitäisi. Line Carrierin palveluita suositeltiin meille noin 10 vuotta sitten, ja olemme siitä asti olleet tyytyväisiä asiakkaita”, kertoo Hannu Heiskanen.
Maksullinen 0600-palvelunumero on löytötavarapisteen asiakkaiden käytössä.
”Numero on meille elintärkeä, koska lähes kaikki löytötavarakyselyt tulevat sen kautta. Palvelunumero on asiakkaille helpoin tapa ottaa yhteyttä. Palvelunumeron maksullisuus on meille hyödyllistä, sillä se tekee puhelinasiakaspalvelusta kannattavampaa.”
Heiskanen suosittelee mielellään Line Carrieria.
”Olemme olleet tyytyväisiä ja suosittelemme lämpimästi Line Carrierin palveluita.”
Palvelunumero asiakaspalveluun
Palvelunumerolla voidaan kattaa asiakaspalvelusta koituvia kuluja kokonaan tai osittain. Maksullisissa palvelunumeroissa on etukäteen määritelty hinta, joka veloitetaan asiakkaan puhelinlaskussa. Hinnoittelu voidaan tehdä joko puhelu- tai minuuttiperusteisesti tai näiden kahden yhdistelmänä. Palvelunumeroiden alussa oleva numerosarja kertoo niiden käyttötarkoituksesta.
Palvelunumero helpottaa yrityksessä asioimista, sillä kaikki palvelut voidaan niputtaa yhden puhelinnumeron taakse.
Line Carrier tarjoaa palvelunumerot ja yritysnumerot helposti ja näppärästi yrityksille. Lue Tietoisku palvelunumeroista.
Oletko kiinnostunut palvelunumerosta? Ota yhteyttä:
Lue lisää asiakastarinoita
-
Talotekniikan M2M-liittymät tuovat sujuvuutta ja varmuutta – Säätölaitehuollon asiakastarina
”Liittymien avaaminen on äärettömän yksinkertaista”, kertoo toimitusjohtaja Tomi Silvonen.
-
Mobiilivaihde helpottaa asiakaspalvelua etätyössä – Star Works Groupin asiakastarina
”Mobiilivaihde mahdollistaa joustavan etätyöskentelyn ja varmistaa, että voimme palvella asiakkaitamme ilman katkoksia.”
-
Palvelunumero ohjaa yhteydenotot oikealle taholle – Lahden Pelicansin asiakastarina
”Olemme erittäin tyytyväisiä”, kertoo Lahden Pelicansin Pasi Nurminen. Lue miten palvelunumero on selkeyttänyt asiakaspalvelua Lahden Pelicansilla.