Alle 10 % yritysten henkilöstöstä käyttää 90 % dataliikenteestä. Nopeuden ja tehokkuuden lisäksi yritysliittymän valinnassa kannattaa ottaa huomioon myös muita seikkoja.
Moni yritys käyttää turhaan rahaa liian tehokkaisiin liittymiin sellaisille käyttäjille, jotka eivät juurikaan käytä liittymää. Liittymien myynnissä korostetaan usein nopeutta yli kaiken – asiakkaan kustannuksella.
”Riippumatta siitä, mitä lukee tuotteessa, olosuhteet määrittelevät käytännön nopeuden. Tietyn kiinteistön kuuluvuuteen vaikuttavat myös rakennusmateriaalit, kellaritilat ja maaston muodot. Tämän vuoksi parhaalta näyttävä verkko on aina suositus, ei fakta.”
Kauppalehden kumppanisivuilla julkaistiin kesäkuussa Line Carrierin kumppanuusjohtaja Tero Niskasen haastattelu.
Jutussa Niskanen kertoo, miten tehokkaita liittymiä yritykset oikeasti tarvitsevat ja miten yritysliittymien kustannuksia voi suitsia.
Klikkaa allaolevaa linkkiä lukeaksesi jutun:
Tutustu Line Carrierin asiakaskokemuksiin
-
Parempi asiakaskokemus ja laajempi palvelutarjonta Fingrid Datahub Oy:lle
Fingrid Datahub Oy:n asiakaspalvelun käyttöön tarvittiin tehokas ja nykyaikainen asiakaspalvelujärjestelmä. Ratkaisuksi valikoitui Line Carrier Contact Center.
-
Urheiluhallit Oy:n liittymien kuuluvuus korjattiin Line Carrierin kolmen verkon ratkaisulla
Urheiluhallit Oy:n liittymien kuuluvuus korjattiin Line Carrierin kolmen verkon ratkaisulla.
-
Line Carrierin ja Yellowtab Oy:n yhteistyö laajentaa Yellowtabin palvelun toiminnallisuuksia
Line Carrierin kustannustehokas puhelinratkaisu auttaa Yellowtabia parantamaan asiakaskokemusta.