Ilmainen webinaari 8.11.2023:
Väistä monikanavaisen asiakaspalvelun sudenkuopat – Erotu asiakaskokemuksella!
Moni yritys kuluttaa turhaan aikaa, rahaa ja resursseja tehottomaan asiakaspalveluun, vaikka hyvä asiakaskokemus on tärkeämpää kuin koskaan. Samaan aikaan myös asiakaspalvelukanavien, järjestelmien ja työkalujen viidakko on jatkuvasti monimutkaisempi.
Haluatko tietää, kuinka välttää monikanavaisen asiakaspalvelun sudenkuopat ja erottua ensiluokkaisella asiakaskokemuksella?
Tule mukaan oppimaan ja inspiroitumaan webinaariimme 8.11! Käymme tiiviissä puolentoista tunnin paketissa läpi monikanavaista asiakaspalvelua johtotasolta asiakasrajapintaan. Pureudumme monikanavaisen asiakaspalvelun haasteisiin ja käymme läpi ratkaisuja, joilla asiakaspalvelu voidaan muuttaa kuluerästä investoinniksi.
Webinaarin aikana käsittelemme muun muassa seuraavia teemoja:
- Johto: Kuinka välttää asiakaspalvelun sudenkuopat, kuten tiedon siiloutuminen tai kustannusten paisuminen?
- Asiakaspalvelun esihenkilö: Miten tukea asiakaspalvelutiimiä parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen tuottamisessa?
- Käytännön case-esimerkki: kuinka Vitec Futursoft Oy tehostaa asiakastukea paremmalla tiimityöllä ja asiakaspalvelun integraatioilla
Puhumassa ovat Line Carrierin toimitusjohtaja Niko Tarjasalo, DialOk:n asiakaspalvelukeskuksen site manager Lotta Alivuotila sekä Vitec Futursoftin toimitusjohtaja Mikko Pohjanharju. Webinaarin juontaa Antti Pietilä.
Rekisteröityminen
Tervetuloa mukaan oppimaan, keskustelemaan ja inspiroitumaan kanssamme! Älä jää paitsi tilaisuudesta kehittää yrityksesi asiakaspalvelua uudelle tasolle. Rekisteröidy nyt ja varmista paikkasi.
Aika: 8.11.2023 klo 9.30 – 11.00
Paikka: Teams-webinaari
Rekisteröidy ilmaiseksi mukaan nyt:
Lue myös Vitec Futursoftin asiakastarinat
On tullut nähtyä monta erilaista tukiorganisaatiota, tikettisovellusta ja soitto-ohjelmaa. Moni asiakastuki taistelee sen kanssa, että löydetään sopiva sovelluspaletti.
Vitec Futursoft Oy
Ohjelmistomme on hyvin kriittinen kaikessa siinä, mitä autokorjaamoissa tapahtuu ja siksi tehokkaasti toimiva asiakastuki on tärkeä. Saamme päivittäin 50–60 puhelua, jotka käsittelevät teknistä tukea, koulutusta ja asennuksia.
Vitec Futursoft Oy