Kaikki artikkelit ja tiedotteet
Selaa sisältöjä kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Microsoft Teams voidaan laajentaa puhelinvaihteeksi, joka palvelee yrityksen ulkoista ja sisäistä viestintää helposti ja kustannustehokkaasti.
Asiakashallintajärjestelmän integraatiot helpottavat asiakaspalvelun työtä ja antavat sinulle kattavan näkymän asiakaskontakteihisi. Line Carrierin integraatiorajapinnan avulla integraatiot voidaan toteuttaa kevyesti ja nopeasti.
Miten sinun yrityksesi on valmistautunut poikkeuksellisiin olosuhteisiin? Line Carrierin kolmen verkon ratkaisut varmentavat kuuluvuuden häiriötilanteista huolimatta ja parantavat yrityksesi resilienssiä.
Tulevaisuuden tekstari ei ole enää pelkkää tekstiä. Asiantuntijat kertovat, mitä RCS-viestiteknologia voi mahdollistaa tulevaisuudessa.
Multi-SIM, Dual-SIM, tupla-SIM, kahden verkon ratkaisu, kaksois-SIM… Termeistä menee pää pyörälle, joten tässä jutussa kerromme mitä eroa on Multi-SIMillä ja Dual-SIMillä.
It-alan markkinapaikka ja asiantuntijamedia Ite wiki haastatteli Line Carrierin teknologiajohtaja Jari Moilasta blogissaan. Lue tiivistelmä jutusta!
Line Carrier tekee yhteistyötä Kiekko-Espoon kanssa. Kummipelaajamme Erno Hopponen kertoo, miten Line Carrierin kahden verkon liittymä on ollut hyödyksi pelimatkoilla!
Tekstiviestit ovat hyödyllinen lisä monikanavaisen asiakaspalvelun työkalupakkiin. Haastattelussa LINK Mobilityn asiantuntijat Teemu Saarnio ja Jukka Papinaho!
Asiakaspalvelujärjestelmässä tietoturva, GDPR ja toimintavarmuus ovat hyvin tärkeitä. Line Carrier Contact Centerin suunnittelussa tietoturvaan on kiinnitetty erityistä huomiota.
Reaaliaikainen asiakaspalvelu monissa kanavissa on työlästä ja aikaa vievää. Tässä artikkelissa kerromme, kuinka tuottaa hyvä asiakaskokemus kaikille asiakkaille sujuvasti ja kustannustehokkaasti.
Contact center vai call center? Nykyaikainen asiakaspalveluyksikkö tarvitsee käyttöönsä monikanavaisen contact center-sovelluksen.
Jos yksi liittymä ei kuulu, voit helposti vaihtaa toiseen verkkoon.