Kaikki artikkelit ja tiedotteet

Selaa sisältöjä kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • Yritysliittymä ulkomailla – Roaming ja datansiirto työmatkalla

    Miten yritysliittymien roaming toimii ulkomailla EU-alueella tai sen ulkopuolella? Aiheutuuko matkustamisesta yllättäviä kuluja? Lue tärkeimmät tiedot yritysliittymistä matkatyössä.

  • Asiakaskokemus puhelimessa – Niko Tarjasalo Menestystä etsimässä -podcastin vieraana

    Line Carrierin toimitusjohtaja Niko Tarjasalo keskustelee podcastissa siitä, mitä yritysten asiakaspalvelussa kannattaisi petrata.

  • Mikä on IP-vaihdeliittymä? 

    IP-vaihdeliittymä, eli SIP-Trunk mahdollistaa puhelunvälityksen muun mussa internetin yli. Yrityksille ratkaisu tarjoaa kustannussäästöjä ja joustavuutta.

  • Line Carrier ja ilona.works yhteistyöhön

    Line Carrier ja ilona.works ovat aloittaneet yhteistyön. Yhteistyökumppanit tarjoavat yhdessä yrittäjille liittymäratkaisut kaikkiin tarpeisiin.

  • Puhepalveluiden päivittäminen on pitkä prosessi – Siksi keskittäminen kannattaa!

    Line Carrierin yhden luukun periaate mahdollistaa kaikkien yhteydenpitoratkaisujen saamisen helposti yhdestä paikasta.

  • Line Carrier on mukana CIO Nordicissa 1.12.2022

    Line Carrier on mukana teknologiapäättäjien CIO Nordic-tapahtumassa.

  • Asiakaskokemuksen johtaminen – hyvä asiakaskokemus täytyy ensin määritellä, jotta sitä voi johtaa 

    Asiakaskokemuksen johtamisen pohjalla ovat selkeät tavoitteet ja niiden toteutusta tukevat teknologiavalinnat.

  • Mikä on mobiilivaihde?

    Mikä on mobiilivaihde ja mihin sitä käytetään? Lue artikkeli, niin saat tietää kaiken tärkeän Mobiilivaihteesta.

  • Matkapuhelinverkon palvelut – Onko operaattoreilla yhdenvertainen kuuluvuus?

    Monia mietityttää, onko eri palveluoperaattoreilla yhdenvertaiset matkapuhelinverkon palvelut.

  • Jopa 5000 asiakaskontaktia päivässä – Line Carrier Contact Center käytössä sisaryhtiömme vastauskeskuksissa 

    Jatkuvassa käyttäjätestauksessa ja kehityksessä auttaa sisaryhtiömme Avaca, sillä Contact Center on Avacan asiakaspalvelukeskusten tärkein työkalu.  

  • Yritysliittymän ostajan opas – Liittymän valinta näillä ohjeilla! 

    Yritysliittymän valinta voi olla vaikeaa. Helpota valintaa ja säästä kuluissa näillä ohjeilla.

  • eSIM eli elektroninen SIM-kortti: Kaksi liittymää yhteen puhelimeen entistä helpommin

    Elektroninen SIM-kortti eli eSIM mahdollistaa monin tavoin helpomman ja tehokkaamman verkonkäytön.