
Kaikki artikkelit ja tiedotteet
Selaa sisältöjä kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Asiakaspalveluteknologian kehitys on nopeaa ja hyvän asiakaskokemuksen merkitys yrityksille on kasvussa. Mitkä ovat asiakaspalveluteknologian trendit juuri nyt?
Palvelunumero, yritysliittymät, monikanavaisuus… Yrityksen tavoitettavuutta voidaan parantaa monilla tavoilla.
Asiakaskokemuksen mittaaminen kannattaa. Asiakastutkimuksen toteuttaminen on helppoa asiakaspalvelujärjestelmällä.
Verkko-operaattorien lisäksi Suomessa on kourallinen virtuaali- ja palveluoperaattoreita, jotka tarjoavat liittymiä yritys- ja kuluttaja-asiakkaille.
Lue Tivi-lehdestä, miten teknisen tuen asiakastyytyväisyyttä voidaan nostaa.
Lataa ilmainen opas, joka sisältää tärkeimmät vinkit onnistuneeseen kilpailutukseen.
Liittymien kilpailutus tuo mukanaan säästöjä ja parhaassa tapauksessa pitkäaikaisen luotettavan kumppanin.
Lue artikkelistamme, mikä vaihderatkaisu sopii juuri sinun yrityksellesi.
M2M-laiteliittymät mahdollistavat erilaisten laitteiden etähallinnan, datankeräämisen ja sijaintitiedon seurannan.
Contact Center -järjestelmän vaihtaminen on iso urakka, mutta hyödyt ovat haittoja suuremmat.
Matkapuhelinverkon muutokset vuonna 2023 lupaavat muun muassa tehokkuutta ja turvallisuutta. Lue tästä tärkeimmät tiedot!
Videokoulutus poistaa esteitä sujuvan käyttöönoton tieltä. Mobiilivaihteen koulutusvideot kuuluvat nyt palvelun hintaan kaikille mobiilivaihdeasiakkaillemme.