Kaikki artikkelit ja tiedotteet

Selaa sisältöjä kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • Uusi määräys estämään SMS-huijauksia – Organisaatiot voivat hakea suojaa lähettäjätunnuksilleen 9.11.2023 alkaen

    Lähettäjätunnusten rekisteröinnillä pyritään vähentämään tekstiviestihuijauksia.

  • Katso webinaaritallenne: Väistä monikanavaisen asiakaspalvelun sudenkuopat

    Katso webinaaritallenne Line Carrierin monikanavaisuutta käsittelevästä webinaarista!

  • Tulevaisuuden asiakaskokemus – Asiakaspalveluteknologian trendit 2024

    Teknologian rooli asiakaspalvelun tehostamisessa on kasvanut jatkuvasti.

  • Miten asiakkaasta tulee asiakkuus? – Asiakkuuden elinkaari

    Millainen on asiakkuuden elinkaari? Hyvä asiakaskokemus on avain asiakaspysyvyyteen.

  • Webinaari: Väistä monikanavaisen asiakaspalvelun sudenkuopat – Erotu asiakaskokemuksella!

    Haluatko tietää, kuinka välttää monikanavaisen asiakaspalvelun sudenkuopat ja erottua ensiluokkaisella asiakaskokemuksella? Tule mukaan ilmaiseen webinaariin 8.11.2023.

  • 3G-verkon sulkeminen on käynnissä

    3G-verkon alasajo on aloitettu eri puolilla Suomea ja jatkuu vuoden 2024 puolelle.

  • Huijauspuheluiden estolaki astui voimaan

    2. lokakuuta voimaan tullut laki velvoittaa operaattorit estämään huijauspuheluita entistä tehokkaammin.

  • Tiketöinti on nyt osa Line Carrier Contact Centeriä

    Line Carrier Tikettijärjestelmä laajentaa Contact Centerin toiminnallisuuksia.

  • Asiakaspalvelu ruuhkautunut? – Ratkaisut puhelujonon purkamiseen

    Asiakaspalvelun ruuhkan purkaminen tapahtuu monilla eri keinoin.

  • Outbound-soittokone – työkalu asiakkaille soittamiseen tai kylmäsoittoon 

    Outbound-soittokone helpottaa uusmyyntiä, lisämyyntiä, markkinatutkimuksia, ajanvarauksia ja muita asiakkaille tehtäviä soittokampanjoita

  • Puhelinliittymä yrityksen nimiin – Kannattaako se?

    Kannattaako mobiililiittymä ottaa yrityksen nimiin? Yritysliittymistä on monia hyötyjä.

  • Tiedote: Line Carrier kehittää tekoälyratkaisua, joka tehostaa ja laadullistaa asiakaspalvelua

    Tekoälypohjainen puheentunnistus tehostaa, helpottaa ja laadullistaa asiakaspalvelua.