
Kaikki artikkelit ja tiedotteet
Selaa sisältöjä kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Power BI on Microsoftin pilvipohjainen työkalu, joka mahdollistaa liiketoimintatietojen visualisoinnin ja analysoinnin. Sen avulla voit luoda interaktiivisia ja reaaliaikaisia raportteja, jotka tukevat päätöksentekoa ja parantavat asiakaspalvelun suorituskykyä.
Pienet yritykset ovat haavoittuvaisia kyberhyökkäyksille. Paranna yrityksesi kyberturvallisuutta näillä vinkeillä!
Miten ratkaista rasittavat kuuluvuusongelmat ja mitä etuja VoWiFi ja VoLTE tuovat puheluiden soittamiseen?
Kuinka ottaa äänipuhelut käyttöön WiFi:n kautta älypuhelimessa? Mitkä laitteet tukevat tätä ominaisuutta? Tästä kaikesta artikkelissamme.
Tunnista soittajat reaaliaikaisesti ja paranna viestintää Line Carrierin Soittajan nimitieto -integraatiolla.
Oletko saanut epäilyttävän puhelun, jossa kysellään henkilökohtaisia tietoja? Se voi olla kalastelupuhelu.
Integroimalla CRM-järjestelmän puhelinjärjestelmään parannat asiakaspalvelua ja tehostat toimintaa.
RCS-viestit ovat monipuolisempi versio tekstiviestistä, jonka avulla yritykset voivat lähettää tekstiviestillä visuaalisia sisältöjä, kuten esimerkiksi korkearesoluutiokuvia, linkkejä tai videoita.
Yritysliittymien optimointi voi säästää paljon kuluja. Lue tästä, miten se tapahtuu.
Etä- ja hybridityö luo uusia vaatimuksia organisaatioiden tietosuojalle. Huolehdi etätyön tietoturvasta näillä vinkeillä.
Mikä on chatin rooli yrityksen verkkosivuilla?
Asiakaspalvelutyössä esihenkilöllä on tärkeä rooli. Lue artikkelistamme, mitä asiakaspalvelun johtamisessa tulisi ottaa huomioon.