Oletko kyllästynyt siihen, että asiakaspuheluita jää vastaamatta? Onko käytössänne aataminaikainen vaihdesovellus, joka pyörii vain tietokoneella? Vai hoituuko vaihdepalvelu jonkun omalla kännykällä ilman kunnollisia työkaluja? Tuntuuko vaihdepalvelun vaihtaminen vaikealta, jos et tiedä mitä saat?
Tässä artikkelissa kerromme, miksi mobiilivaihteen käyttöönotto kannattaa.
Line Carrier Mobiilivaihde poistaa monta ongelmaa sujuvamman puhelinvaihteen tieltä. Voit ottaa sovelluksen nopeasti ja helposti käyttöön ilman sitovia sopimuksia ja saada kaikki vaihdepalvelun toiminnot helposti matkapuhelimeesi.
Tuntuuko vaihdepalvelun vaihtaminen vaikealta, jos et tiedä mitä saat?
Katso video ja tutustu Mobiilivaihteeseen:
Ei määräaikaisia sopimuksia
Mobiilivaihdetta voi kokeilla ilman suuria sitoumuksia ja suuria investointeja. Emme velvoita asiakkaitamme sitoutumaan pitkiin määräaikaisiin sopimuksiin. Jos sovellus ei sovikaan yrityksesi tarpeisiin, sen käyttö on helppo lopettaa.
Mobiilivaihde ilman laitehankintoja
Toisin kuin monet perinteiset vaihdepalvelusovellukset, Mobiilivaihteen käyttöön ei tarvita tietokonetta vaan se toimii Android- tai iOS-puhelimessa.
Sovellus voidaan yleensä ottaa käyttöön organisaatiossa ilman, että työntekijöille täytyy hankkia uusia puhelimia tai kuulokkeita.
Sovellus voidaan ottaa käyttöön organisaatiossa ilman, että työntekijöille täytyy hankkia uusia puhelimia tai kuulokkeita.
Pääkäyttäjän Web Admin-portaalissa organisaation pääkäyttäjä voi hallinnoida Mobiilivaihdetta myös tietokoneella, mutta tietokonetta ei tarvita vaihteenhoidon päivittäiseen työhön.
Nopea käyttöönotto
Mobiilivaihteen käyttöönoton tavanomainen aikataulu on noin neljä viikkoa.
Line Carrierin toimituskoordinaattori huolehtii palvelun käyttöönottoon liittyvästä tarvemäärittelystä, tietojen keruusta, käyttöönoton tuesta sekä koulutuksesta.
Mobiilivaihteen käyttöönotto alkaa koulutuksella
Tarjoamme Mobiilivaihteen käyttöönottoon koulutuksen, jotta sovelluksen käyttäminen onnistuu kaikilta käyttäjiltä.
Asiakasyritykset saavat käyttöönsä koulutusvideot, joissa käydään läpi kaikki Mobiilivaihteen ominaisuudet. Videon etuna on se, että jokainen työntekijä pystyy katsomaan koulutuksen juuri silloin kun itse ehtii, ja voi tarvittaessa kerrata asioita helposti katsomalla videot uudelleen.
Tarjoamme myös lisäkoulutusta, mikäli tarve sellaiselle herää.
Jokaiselle työntekijälle helppo käyttökokemus
Jokaisen vaihdetta käyttävän työntekijän on helppo aloittaa Mobiilivaihteen käyttö omassa matkapuhelimessaan.
Sovellus ladataan puhelimen sovelluskaupasta ja sisään kirjaudutaan vain ensimmäisellä käyttökerralla omalla puhelinnumerolla.
Sovellus ladataan puhelimen sovelluskaupasta ja sisään kirjaudutaan vain ensimmäisellä käyttökerralla omalla puhelinnumerolla. Tarvittaessa puheluita voi vastaanottaa esimerkiksi ryhmänumeron kautta myös ilman sovellusta.
Kun tarve kasvaa, Mobiilivaihde skaalautuu osaksi Contact Centeriä
Mietityttääkö mitä tapahtuu, jos yrityksesi tarvitsee tulevaisuudessa laajempaa asiakaspalveluratkaisua? Sinun ei tarvitse vaihtaa järjestelmää tai palveluntarjoajaa, vaan sovellus skaalautuu ketterästi isompaankin tarpeeseen.
Line Carrier Mobiilivaihde voidaan liittää osaksi laajempaa Line Carrier Contact Centeriä. Contact Centerillä voidaan vaihteenhoidon lisäksi käsitellä asiakaskontakteja monikanavaisesti puhelimessa, chatissa ja sähköpostitse. Monipuolisten kustomointi- ja integraatiomahdollisuuksien ansiosta asiakaspalvelujärjestelmä muotoutuu erikokoisten yritysten tarpeisiin.
Tyytyväisiä asiakkaita
Line Carrier on saanut paljon tyytyväistä palautetta Mobiilivaihteen käyttäjiltä. Sovellus on käytössä monen kokoisissa yrityksissä.
”Line Carrierin palvelun kautta meillä on selkeä kuva ruuhkahuipuista ja palvelun kuormittumisesta ja mikäli meitä ei tavoiteta, automaattiohjauksen kautta saamme hyvin tiedon soittopyynnöistä ja pystymme tavoittamaan asiakkaat”, Linna Golf Oy:n toimitusjohtaja Esa Honkalehto kertoo.
Urheiluhallit Oy käyttää Mobiilivaihdetta liikunnanohjaajien puhelinpäivystysringin käytössä. Yritys on ollut tyytyväinen sovelluksen toimintaan.
”Olemme sopineet liikunnanohjaajille tietyt vuorot, jolloin he hoitavat päivystyksen omista matkapuhelimistaan. He laittavat mobiilivaihteen sovitusti päälle ja vastaavat tuleviin asiakaspuheluihin. Sovellus on helppokäyttöinen ja toimii juuri kuten pitääkin, eikä moitteita ole työntekijöiden joukosta kuulunut. Saimme mobiilivaihteeseen selkeät käyttöohjeet ja teimme niiden pohjalta omat ohjeistukset työntekijöillemme”, sanoo Urheiluhallit Oy:n tietojärjestelmäasiantuntija Timo Ukkola.
Kiinnostuitko Mobiilivaihteesta? Lue lisää:
Lue lisää artikkeleita vaihderatkaisuista
-
Asiakaspalveluteknologian trendit – automaatio, monikanavaisuus ja integraatiot kiinnostavat
Asiakaspalveluteknologian kehitys on nopeaa ja hyvän asiakaskokemuksen merkitys yrityksille on kasvussa. Mitkä ovat asiakaspalveluteknologian trendit juuri nyt?
-
Yrityksen tavoitettavuus parantaa asiakaskokemusta – 6 vinkkiä
Palvelunumero, yritysliittymät, monikanavaisuus… Yrityksen tavoitettavuutta voidaan parantaa monilla tavoilla.
-
Puhelinvaihde vertailu – Sopiiko yrityksellesi mobiilivaihde vai ulkoistettu puhelinvaihde?
Lue artikkelistamme, mikä vaihderatkaisu sopii juuri sinun yrityksellesi.