Monikanavaisen asiakaspalvelun edellytykset, omnichannelin ja multichannelin erot, entäpä kuinka huolehtia asiakaspalvelun kustannustehokkuudesta työkalujen monimutkaistuessa?
Monikanavainen asiakaspalvelu on investointi parempaan asiakaskokemukseen, mutta onnistuminen siinä vaatii suunnitelmallista panostusta työkaluihin, kanavien valintaan sekä henkilöstön perehdytykseen.
Näitä asioita käsiteltiin webinaarissamme 8.11.2023.
Katso webinaari, jossa pureudumme monikanavaisen asiakaspalvelun haasteisiin ja käymme läpi ratkaisuja, joilla asiakaspalvelu voidaan muuttaa kuluerästä investoinniksi.
Tilaisuudessa johdon näkökulmaa käsittelevät Niko Tarjasalo Line Carrierilta sekä Mikko Pohjanharju Vitec Futursoftilta. Asiakaspalvelua asiakasrajapinnasta käsittelee Lotta Alivuotila. Tilaisuuden juonsi Antti Pietilä.
Kiitämme kaikkia osallistujia!