Yritysten ja organisaatioiden asiakaspalvelijat käsittelevät päivittäin lukemattomia yhteydenottoja. Viestitulva on usein valtava ja asiakaspalvelun kiire on kova. Monissa yrityksissä aikaa kuluu asiakkaiden tietojen etsimiseen ja päivittämiseen, eikä tieto asiakkaan yhteydenotoista välttämättä siirry reaaliajassa muille tiimeille.
Line Carrierin tarjoaman integraatiorajapinnan avulla yhdistät asiakaspuhelut ja asiakashallintajärjestelmän.
CRM-integraatiot tehostavat asiakaspalvelun työtä. Niiden avulla asiakaspalvelija saa heti puhelun aikana käyttöönsä asiakkaan ajankohtaiset tiedot ja pystyy päivittämään niitä CRM-järjestelmään saumattomasti ilman välikäsiä tai tietokatkoksia. Integraatioiden ansiosta asiakaspalveluyksikkö ei ole enää erillinen osa yritystä, vaan tiedot asiakkaiden yhteydenotoista saadaan saumattomasti osaksi asiakkuudenhallintaa.
Tiedot asiakkaiden yhteydenotoista saadaan saumattomasti osaksi asiakkuudenhallintaa.
Tässä jutussa kerromme, millaisia mahdollisuuksia Line Carrierin valmiit ja räätälöidyt integraatiot tarjoavat.
Valmiit asiakaspuheluiden CRM-integraatiot suosituimpiin sovelluksiin
Line Carrier integraatiorajapinta on valmiina Hubspot, Salesforce ja Zendesk -sovelluksiin.
Kun asiakaspalveluagentti vastaa saapuvaan puheluun, hänelle aukeaa automaattisesti näkymä kyseisen asiakaskontaktin tietoihin CRM-sovelluksessa. Tämä helpottaa ja nopeuttaa asiakaskontaktien käsittelyä, kun asiakkaan tiedot ovat nopeasti tarkistettavissa ja päivitettävissä jo yhteydenoton aikana, eikä asiakaspalvelijan tarvitse käyttää aikaa niiden etsimiseen.
Voit vastata saapuviin puheluihin mobiilissa, Microsoft Teamsilla, Line Carrierin Contact Center –sovelluksella ja kolmannen osapuolen puhelinjärjestelmällä.
Line Carrier toteuttaa integraation omalla palvelualustallaan reitittämällä puhelut asiakkaan käyttämään puhelinsovellukseen. Käyttäjä kirjautuu Line Carrierin määrittelemälle https-sivustolle ja vastattuaan puheluun käyttäjälle avautuu sivusto integroitavan järjestelmän url-osoitteeseen.
Nopeat räätälöidyt CRM-integraatiot
Nopea asiakaskohtainen integraatio voidaan toteuttaa myös sovelluksiin Autotask, Versoft, Microsoft Dynamics ja ServiceNow. Näiden lisäksi integraatioita muihin kolmannen osapuolen sovelluksiin voidaan toteuttaa asiakaskohtaisina projekteina.
Palvelualustaamme on kehitetty geneerinen rajapinta, joka mahdollistaa integraatioiden toteuttamisen kolmannen osapuolen palveluihin ketterästi ja joustavasti ilman pitkäkestoista ja työlästä projektia.
Kiinnostuitko? Kysy lisää ja keskustellaan, miten sinun yrityksesi voisi tehostaa asiakaskontaktien käsittelyä integraatioiden avulla.
Lue lisää blogistamme
-
Miksi vaikeina aikoina ei kannata säästää asiakaspalvelusta?
Vaikeina aikoina ei kannata säästää asiakaspalvelusta, sillä hyvin hoidettu asiakaspalvelu voi auttaa lieventämään vaikeuksia ja kriisejä, joita yritys saattaa kohdata.
-
Microsoft 365 –tilin tietoturvaloukkaus – toimi näin
Oletko kohdannut Microsoft 365 -tilisi tietoturvaloukkauksen? Lue Kyberturvallisuuskeskuksen kokoama ohje, miten toimia tilanteessa, jossa tilisi on vaarantunut.
-
Power BI – raportoinnilla visuaalisempaa dataa asiakaspalvelusi tilasta
Power BI on Microsoftin pilvipohjainen työkalu, joka mahdollistaa liiketoimintatietojen visualisoinnin ja analysoinnin. Sen avulla voit luoda interaktiivisia ja reaaliaikaisia raportteja, jotka tukevat päätöksentekoa ja parantavat asiakaspalvelun suorituskykyä.