Line Carrierin toimitusjohtaja Niko Tarjasalo vieraili Loyalisticin Menestystä etsimässä -podcastissa keskustelemassa asiakaskokemuksesta puhelimessa. Katso ja kuuntele jakso ja opi lisää siitä, mitä yritysten kannattaisi petrata puhelinasiakaspalvelussa!
Loyalisticin podcast-kanavalla keskustellaan siitä, kuinka B2B-yritys hankkii ja pitää asiakkaita. Keskustelemassa podcastissa on johtavia asiantuntijoita, yrittäjiä sekä markkinoinnin ja myynnin harjoittajia.
Jaksossa keskustellaan siitä, mitkä ovat yritysten puhelinasiakaspalvelun tavallisia kompastuskiviä, miten asiakaskokemusta puhelimessa voi kehittää ja millaisia muita ratkaisuja asiakaskokemuksen parantamiseen on olemassa. Hieman sivutaan myös Line Carrierin omaa kasvutarinaa 15 miljoonan liikevaihdon operaattoriksi ja teknologiayritykseksi.
Kaiken digin keskellä, puhelin on edelleen tärkeimpiä käyttöliittymiä yrityksiin ja asiakkaisiin. Ei siis ole yhdentekevää millainen asiakaskokemus puhelimessa syntyy.
”Kaiken digin keskellä, puhelin on edelleen tärkeimpiä käyttöliittymiä yrityksiin ja asiakkaisiin. Ei siis ole yhdentekevää millainen asiakaskokemus puhelimessa syntyy. Mitä sitten pitää laittaa kuntoon? Entä mikä on tarina Line Carrierin menestyksen takana?”, kysyy podcast-juontaja Antti Pietilä.
Jakson voi kuunnella YouTubessa, Spotifyssä tai kaikissa suosituissa podcast-sovelluksissa. Lue myös jaksoa koskeva artikkeli Loyalisticin blogista.
Katso jakso videolta tässä:
Lue lisää asiakaspalvelun kehittämisestä
-
Miksi vaikeina aikoina ei kannata säästää asiakaspalvelusta?
Vaikeina aikoina ei kannata säästää asiakaspalvelusta, sillä hyvin hoidettu asiakaspalvelu voi auttaa lieventämään vaikeuksia ja kriisejä, joita yritys saattaa kohdata.
-
Microsoft 365 –tilin tietoturvaloukkaus – toimi näin
Oletko kohdannut Microsoft 365 -tilisi tietoturvaloukkauksen? Lue Kyberturvallisuuskeskuksen kokoama ohje, miten toimia tilanteessa, jossa tilisi on vaarantunut.
-
Power BI – raportoinnilla visuaalisempaa dataa asiakaspalvelusi tilasta
Power BI on Microsoftin pilvipohjainen työkalu, joka mahdollistaa liiketoimintatietojen visualisoinnin ja analysoinnin. Sen avulla voit luoda interaktiivisia ja reaaliaikaisia raportteja, jotka tukevat päätöksentekoa ja parantavat asiakaspalvelun suorituskykyä.