Helpota yrityksessäsi asiointia tarjoamalla asiakkaillesi yksi puhelinasiointikanava ja anna älykkään automaation hoitaa loput!
Saapuvan puhelun älykäs reititys mahdollistaa asiakaspuheluiden ohjaamisen automaattisesti oikeaan paikkaan. Voit yhdistää kaikki yrityksesi puhelinnumerot yhteen palvelunumeroon, josta saapuvat puhelut ohjataan älykkään reitityksen avulla eteenpäin oikeille henkilöille ja oikeisiin toimipisteisiin.
Älykäs puhelunreititys tekee asiakaspalvelusta tehokkaampaa ja helpottaa asiointia yrityksessä. Asiakaskokemus paranee, kun asiakkaat saavat haluamaansa palvelua nopeasti ja helposti yhdestä paikasta, eikä heidän tarvitse kuluttaa aikaa etsiäkseen puhelinnumeroa tiettyyn toimipisteeseen tai tietylle henkilölle. Asiakkaan tarpeet eivät pääse hukkumaan yrityksen sisäisen viestinnän sudenkuoppiin.
Älykäs puhelunreititys pähkinänkuoressa
- Ohjaa asiakaspuhelut automaattisesti oikeaan paikkaan
- Tarjoa asiakkaillesi yksi helppo puhelinkanava
- Unohda manuaalinen puhelinvaihteen hoito
Miten älykäs puhelunreititys toimii?
Yrityksen käytössä voi olla yksi yritys- tai palvelunumero, johon kaikki asiakaspuhelut soitetaan toimipisteestä tai henkilöstä riippumatta. Älykäs puhelunreititys ohjaa puhelut kyseisestä palvelunumerosta oikeille henkilöille ilman manuaalista työtä.
Kun asiakas soittaa yrityksen numeroon, asiakkaan tiedot haetaan puhelinnumeron perusteella yrityksen asiakastietojärjestelmästä.
Line Carrierin palvelualusta suorittaa järjestelmässä kyselyn, josta voidaan tunnistaa esimerkiksi asiakassuhteen status, tilauksen tietoja, toimipiste sekä yhteyshenkilö. Näin puhelu voidaan ohjata automaattisesti juuri sille henkilölle tai siihen toimipisteeseen, jossa asiakas on viimeksi asioinut tai tarjota tietyille asiakkaille ohituskaista suoraan henkilöstölle.

Asiakkaan ei tarvitse asioida puhelimessa vaihteenhoitotyöntekijän kanssa eikä etsiä oikean toimipisteen tai henkilön puhelinnumeroa, vaan puhelut reitittyvät automaattisesti. Puhelunreititys voidaan yhdistää IVR- eli äänivalikkoon, jolla asiakkaalta voidaan kerätä lisätietoja palvelun tarpeesta.
Älykäs puhelunreititys voidaan integroida ketterästi yrityksesi valmiiseen asiakastietojärjestelmään tai toiminnanohjausjärjestelmään. Reititys voidaan toteuttaa lähes kaikkiin CRM- ja ERP-järjestelmiin, jotka tarjoavat avoimen API-rajapinnan integraatioille. ERP- tai CRM-järjestelmän sijasta tiedot voidaan hakea myös asiakkaan lataamasta csv-tiedostosta.
Palvelu voidaan yhdistää Line Carrierin asiakaspalvelua tehostaviin ratkaisuihin, kuten Mobiilivaihteeseen, Contact Centeriin tai palvelu- ja yritysnumeroihin.
Lue myös
-
Automaster-integraatio tehostaa autoliikkeiden asiakaspalvelua ja parantaa tehokkuutta
Siirry tehokkaampaan tapaan toimia ja ota käyttöön Automaster-integraatio, joka tuo soittajan tiedot heti näkyviin ja ohjaa puhelut suoraan oikealle asiantuntijalle.
-
Mikä on tikettijärjestelmä ja miten se toimii?
Tikettijärjestelmä tehostaa asiakaspalvelua keskittämällä monikanavaiset yhteydenotot yhteen paikkaan, mahdollistaen nopeamman ja tehokkaamman palvelun.
-
Sujuvaa palvelua vai turhauttavaa jonotusta? Puheluiden hallinta yrityksille Line Carrierin Mobiilivaihteen avulla
Asiakkaasi odottavat nopeaa ja tehokasta palvelua. Onko yrityksesi puheluiden hallinta sujuvaa vai turhauttavaa jonotusta?