
Kaikki artikkelit ja tiedotteet
Selaa sisältöjä kategorioittain.
Valitse sinua kiinnostava aihe
Asiakkaasi odottavat nopeaa ja tehokasta palvelua. Onko yrityksesi puheluiden hallinta sujuvaa vai turhauttavaa jonotusta?
Yrityksen asiakaspalvelu kohtaa päivittäin suuren määrän kysymyksiä ja ongelmia, joiden ratkaiseminen vaatii nopeaa reagointia ja tarkkaa tietoa. Tietämyskanta tarjoaa tehokkaan tavan vastata tähän tarpeeseen
Vuonna 2025 asiakaspalvelussa yhdistyvät tekoälyn tehokkuus ja inhimillisen palvelun arvo. Miten yritykset voivat hyödyntää näitä kehityksiä kilpailuetuna?
IP-puhelut ovat edullisia, joustavia ja ne voidaan integroida asiakaspalvelujärjestelmään.
Kuinka valita paras yritysliittymä omiin tarpeisiisi?
Joululahjoituksemme turvin tuetaan lasten ja nuorten harrastus- ja vapaa-ajan mahdollisuuksia, jotta jokaisella lapsella olisi mahdollisuus mielekkääseen elämään.
Yhä useammin uusien ohjelmistojen käyttöönotossa joudutaan pohtimaan myös integraatioita muihin järjestelmiin.
Joulukuussa vietetään jälleen perinteeksi muodostunutta Suomalaisen Työn Liiton Osta työtä Suomeen -päivää, joka nostaa esiin kotimaisen työn merkityksen.
Asiakaspalvelijan työ on hektistä ja vaatii nopeaa reagointia, tarkkuutta sekä jatkuvaa oppimista. Miten onnistua tehtävässä?
Vaikeina aikoina ei kannata säästää asiakaspalvelusta, sillä hyvin hoidettu asiakaspalvelu voi auttaa lieventämään vaikeuksia ja kriisejä, joita yritys saattaa kohdata.
Oletko kohdannut Microsoft 365 -tilisi tietoturvaloukkauksen? Lue Kyberturvallisuuskeskuksen kokoama ohje, miten toimia tilanteessa, jossa tilisi on vaarantunut.
Power BI on Microsoftin pilvipohjainen työkalu, joka mahdollistaa liiketoimintatietojen visualisoinnin ja analysoinnin. Sen avulla voit luoda interaktiivisia ja reaaliaikaisia raportteja, jotka tukevat päätöksentekoa ja parantavat asiakaspalvelun suorituskykyä.