Kaikki artikkelit ja tiedotteet

Selaa sisältöjä kategorioittain.

Valitse sinua kiinnostava aihe

  • Sujuvaa palvelua vai turhauttavaa jonotusta? Puheluiden hallinta yrityksille Line Carrierin Mobiilivaihteen avulla 

    Asiakkaasi odottavat nopeaa ja tehokasta palvelua. Onko yrityksesi puheluiden hallinta sujuvaa vai turhauttavaa jonotusta?

  • Tietämyskanta asiakaspalvelun tukena: nopeampia vastauksia, tyytyväisempiä asiakkaita 

    Yrityksen asiakaspalvelu kohtaa päivittäin suuren määrän kysymyksiä ja ongelmia, joiden ratkaiseminen vaatii nopeaa reagointia ja tarkkaa tietoa. Tietämyskanta tarjoaa tehokkaan tavan vastata tähän tarpeeseen

  • Asiakaspalvelun tulevaisuus 2025 – Teknologia ja inhimillisyys kilpailuedun kulmakivinä 

    Vuonna 2025 asiakaspalvelussa yhdistyvät tekoälyn tehokkuus ja inhimillisen palvelun arvo. Miten yritykset voivat hyödyntää näitä kehityksiä kilpailuetuna?

  • Mikä on VoIP -puhelu? – VoIP-teknologia tarjoaa kustannussäästöjä yrityspuheluihin

    IP-puhelut ovat edullisia, joustavia ja ne voidaan integroida asiakaspalvelujärjestelmään.

  • Paras puhelinliittymä yritykselle – näin vertailet vaihtoehtoja   

    Kuinka valita paras yritysliittymä omiin tarpeisiisi?

  • Tuemme joululahjoituksella vähävaraisia lapsiperheitä

    Joululahjoituksemme turvin tuetaan lasten ja nuorten harrastus- ja vapaa-ajan mahdollisuuksia, jotta jokaisella lapsella olisi mahdollisuus mielekkääseen elämään. 

  • Asiakaspalvelun ohjelmistointegraatiot säästävät aikaa ja rahaa 

    Yhä useammin uusien ohjelmistojen käyttöönotossa joudutaan pohtimaan myös integraatioita muihin järjestelmiin.

  • Valitsemalla Line Carrierin, valitset työtä Suomeen – Osta työtä Suomeen -päivä 5.12.2024 

    Joulukuussa vietetään jälleen perinteeksi muodostunutta Suomalaisen Työn Liiton Osta työtä Suomeen -päivää, joka nostaa esiin kotimaisen työn merkityksen.

  • Tietämyskanta asiakaspalvelijan tukena: Tehokkuutta, joustavuutta ja jatkuvaa kehitystä 

    Asiakaspalvelijan työ on hektistä ja vaatii nopeaa reagointia, tarkkuutta sekä jatkuvaa oppimista. Miten onnistua tehtävässä?

  • Miksi vaikeina aikoina ei kannata säästää asiakaspalvelusta?

    Vaikeina aikoina ei kannata säästää asiakaspalvelusta, sillä hyvin hoidettu asiakaspalvelu voi auttaa lieventämään vaikeuksia ja kriisejä, joita yritys saattaa kohdata.

  • Microsoft 365 –tilin tietoturvaloukkaus – toimi näin  

    Oletko kohdannut Microsoft 365 -tilisi tietoturvaloukkauksen? Lue Kyberturvallisuuskeskuksen kokoama ohje, miten toimia tilanteessa, jossa tilisi on vaarantunut.

  • Power BI – raportoinnilla visuaalisempaa dataa asiakaspalvelusi tilasta

    Power BI on Microsoftin pilvipohjainen työkalu, joka mahdollistaa liiketoimintatietojen visualisoinnin ja analysoinnin. Sen avulla voit luoda interaktiivisia ja reaaliaikaisia raportteja, jotka tukevat päätöksentekoa ja parantavat asiakaspalvelun suorituskykyä.