Ajankohtaiset artikkelit ja tiedotteet
Ajankohtaista-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Julkaisemme säännöllisesti blogeja, artikkeleita ja tietoiskuja asiakaspalvelun kehittämisestä ja yritysten yhteydenpidosta.
Tilaa Line Carrierin uutiskirje, niin saat sähköpostiisi uusimmat tietoiskut ja artikkelit asiakaspalvelun ja kommunikaatioratkaisujen maailmasta.
Uusimmat artikkelit
-
Chat – myynnin vai asiakaspalvelun työkalu?
Mikä on chatin rooli yrityksen verkkosivuilla?
-
Asiakaspalvelutiimin johtaminen
Asiakaspalvelutyössä esihenkilöllä on tärkeä rooli. Lue artikkelistamme, mitä asiakaspalvelun johtamisessa tulisi ottaa huomioon.
-
Mikä on SMS Gateway?
Tekstiviestiasiakaspalvelu SMS Gatewayn kautta mahdollistaa nopean ja luotettavan kommunikaation.
-
Sähköpostiasiakaspalvelu – Hyvän asiakaskokemuksen kivijalka
Sähköpostiasiakaspalvelu on helppokäyttöinen ja lähes kaikille asiakkaille tuttu viestintäväline.
-
TOP5 asiakaspalvelutyökalut, joilla parannat asiakaskokemusta
Contact Center-järjestelmän toiminnot parantavat asiakaskokemusta ja helpottavat asiakaspalvelutyötä.
-
Yhteishenki, kollegoiden tuki ja joustavuus erottuvat henkilöstökyselyssä
Henkilöstökysely tarjoaa tietoa työhyvinvoinnin kehityksestä. Haastattelussa HR Manager Emmi Ajanto.
Webinaarit
-
Katso webinaaritallenne: Väistä monikanavaisen asiakaspalvelun sudenkuopat
Katso webinaaritallenne Line Carrierin monikanavaisuutta käsittelevästä webinaarista!
-
Asiakaskokemus puhelimessa – Niko Tarjasalo Menestystä etsimässä -podcastin vieraana
Line Carrierin toimitusjohtaja Niko Tarjasalo keskustelee podcastissa siitä, mitä yritysten asiakaspalvelussa kannattaisi petrata.