
Ajankohtaiset artikkelit ja tiedotteet
Ajankohtaista-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Julkaisemme säännöllisesti blogeja, artikkeleita ja tietoiskuja asiakaspalvelun kehittämisestä ja yritysten yhteydenpidosta.
Tilaa Line Carrierin uutiskirje, niin saat sähköpostiisi uusimmat tietoiskut ja artikkelit asiakaspalvelun ja kommunikaatioratkaisujen maailmasta.
Uusimmat artikkelit
-
Hybridityö ja etätyö lomakaudella – mitä kannattaa muistaa?
Etätyö lomakaudella on monessa yrityksessä arkipäivää. Oletko valmistautunut siihen, että työntekijäsi karkaavat kesälaitumille?
-
Asiakaspalveluteknologian trendit – automaatio, monikanavaisuus ja integraatiot kiinnostavat
Asiakaspalveluteknologian kehitys on nopeaa ja hyvän asiakaskokemuksen merkitys yrityksille on kasvussa. Mitkä ovat asiakaspalveluteknologian trendit juuri nyt?
-
Yrityksen tavoitettavuus parantaa asiakaskokemusta – 6 vinkkiä
Palvelunumero, yritysliittymät, monikanavaisuus… Yrityksen tavoitettavuutta voidaan parantaa monilla tavoilla.
-
Asiakaskokemuksen mittaaminen onnistuu Contact Center-järjestelmällä
Asiakaskokemuksen mittaaminen kannattaa. Asiakastutkimuksen toteuttaminen on helppoa asiakaspalvelujärjestelmällä.