Ajankohtaiset artikkelit ja tiedotteet
Ajankohtaista-osio kerää yhteen asiantuntija-artikkelit ja tiedotteet. Julkaisemme säännöllisesti blogeja, artikkeleita ja tietoiskuja asiakaspalvelun kehittämisestä ja yritysten yhteydenpidosta.
Tilaa Line Carrierin uutiskirje, niin saat sähköpostiisi uusimmat tietoiskut ja artikkelit asiakaspalvelun ja kommunikaatioratkaisujen maailmasta.
Uusimmat artikkelit
-
Asiakaspalvelun ohjelmistointegraatiot säästävät aikaa ja rahaa
Yhä useammin uusien ohjelmistojen käyttöönotossa joudutaan pohtimaan myös integraatioita muihin järjestelmiin.
-
Tietämyskanta asiakaspalvelijan tukena: Tehokkuutta, joustavuutta ja jatkuvaa kehitystä
Asiakaspalvelijan työ on hektistä ja vaatii nopeaa reagointia, tarkkuutta sekä jatkuvaa oppimista. Miten onnistua tehtävässä?
-
Miksi vaikeina aikoina ei kannata säästää asiakaspalvelusta?
Vaikeina aikoina ei kannata säästää asiakaspalvelusta, sillä hyvin hoidettu asiakaspalvelu voi auttaa lieventämään vaikeuksia ja kriisejä, joita yritys saattaa kohdata.
-
Microsoft 365 –tilin tietoturvaloukkaus – toimi näin
Oletko kohdannut Microsoft 365 -tilisi tietoturvaloukkauksen? Lue Kyberturvallisuuskeskuksen kokoama ohje, miten toimia tilanteessa, jossa tilisi on vaarantunut.
-
Power BI – raportoinnilla visuaalisempaa dataa asiakaspalvelusi tilasta
Power BI on Microsoftin pilvipohjainen työkalu, joka mahdollistaa liiketoimintatietojen visualisoinnin ja analysoinnin. Sen avulla voit luoda interaktiivisia ja reaaliaikaisia raportteja, jotka tukevat päätöksentekoa ja parantavat asiakaspalvelun suorituskykyä.
-
Paranna yrityksesi kyberturvallisuutta helposti ja tehokkaasti
Pienet yritykset ovat haavoittuvaisia kyberhyökkäyksille. Paranna yrityksesi kyberturvallisuutta näillä vinkeillä!
Webinaarit
-
Katso webinaaritallenne: Väistä monikanavaisen asiakaspalvelun sudenkuopat
Katso webinaaritallenne Line Carrierin monikanavaisuutta käsittelevästä webinaarista!
-
Asiakaskokemus puhelimessa – Niko Tarjasalo Menestystä etsimässä -podcastin vieraana
Line Carrierin toimitusjohtaja Niko Tarjasalo keskustelee podcastissa siitä, mitä yritysten asiakaspalvelussa kannattaisi petrata.