Laadukas asiakaskokemus syntyy monista eri tekijöistä
Ensiluokkainen asiakaskokemus erottaa sinut kilpailijoistasi ja sitouttaa asiakkaasi.
Kuljemme vierelläsi tuottamassa laadukasta asiakaskokemusta jokaiseen asiakaskohtaamiseen. Meidän avullamme löydät ratkaisut asiakaspalvelun laadun kehittämiseen, yrityskommunikaation tehostamiseen sekä asiakaspalvelun kulurakenteen parantamiseen.
Kerromme mielellämme lisää siitä, miten Line Carrier voi auttaa yritystäsi!

Koko yhteydenpitokattaus yrityksellesi – yhden luukun periaatteella!
Iloisen asiakaspalvelun ammattilaiset, korkealaatuiset asiakaspalvelujärjestelmät ja monipuoliset telepalvelut löytyvät kaikki yhdeltä luukulta.
Line Carrier tuottaa tele- ja ohjelmistopalvelut, sisaryhtiömme DialOk iloiset ja ammattimaiset ulkoistetun asiakaspalvelun sekä vaihteenhoidon palvelut.
Tutustu sisaryhtiöihin
Miksi valita meidät?
Juuri sinulle sopivaa palvelua
Meiltä saat joustavaa palvelua, räätälöityjä ratkaisuja ja yksilöllisiin tarpeisiin erikoistunutta osaamista.
Olemme erikoistuneet yritysten tarpeisiin ja haluamme auttaa sinua liiketoimintasi kehittämisessä.
Oma palvelu- ja tuotekehitys palvelee
Kehitämme ohjelmistoratkaisut omalla kehittäjätiimillä, ja palvelumme muokkautuu ketterästi tarpeidenne mukaan.
Kaikki osaaminen iloisesta asiakaspalvelusta tekniseen tietotaitoon löytyy helposti yhdeltä luukulta.
Taloudellisesti tehokasta yhteistyötä
Hinnoittelemme palvelumme joustavasti ja kilpailukykyisesti. Etsimme kanssasi ratkaisut taloutenne tehostamiseen ja uusien tulovirtojen löytämiseen.
Emme sido sinua pitkiin määräaikaisiin sopimuksiin.
Valitse kotimainen työ
Työllistämme noin 200 henkilöä Espoossa, Turussa, Oulussa ja Kuhmossa.
Meidät on myös palkittu Avainlipulla. Merkistä tunnistat suomalaista työtä edistävät tuotteet ja palvelut.
Lue tarinoita tyytyväisiltä asiakkailtamme
-
ICT-palveluiden keskittäminen toi Suvia Groupille vakautta ja kustannussäästöjä
ICT-palveluiden keskittäminen helpottaa hallintaa, parantaa asiakaskokemusta ja tuo kustannussäästöjä – näin Suvia Group onnistui siinä.
-
Tikettijärjestelmä tehostaa asiakaspalvelun työtä – Scandia Rentin asiakastarina
Autonvuokrausalan menestys nojaa sujuviin prosesseihin ja erinomaiseen asiakaspalveluun, korostaa Scandia Rentin COO Timo Raimovaara.
-
Talotekniikan M2M-liittymät tuovat sujuvuutta ja varmuutta – Säätölaitehuollon asiakastarina
”Liittymien avaaminen on äärettömän yksinkertaista”, kertoo toimitusjohtaja Tomi Silvonen.
Tutustu palveluihimme

Yritysliittymät
Yritysten operaattori, joka tarjoaa kuuluvuuden kaikkien operaattoreiden verkoissa.

Microsoft Teams -puhepalvelut
Yhdistää Microsoft Teamsin, vaihdepalvelut ja yleisen puhelinverkon yhdelle alustalle.

Asiakaspalvelun ratkaisut
Mobiilivaihde, Contact Center -järjestelmä ja OneFeed™ tehostavat ja helpottavat asiakkaidesi palvelemista.

Muut telepalvelut
Teleratkaisut kaikkiin tarpeisiisi. Saat aina sopivan ratkaisun yrityksesi puhe- ja tietoliikennetarpeisiin.

Ulkoistettu asiakaspalvelu ja vaihteenhoito
Ulkoistaminen auttaa silloin, kun omat resurssisi eivät riitä.

Kattavat lisäpalvelut
Monipuolisia ratkaisuja asiakaspalvelun kehittämiseen, mittaamiseen ja back office-työhön.
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!
Haluatko tietää lisää? Tutustu Line Carrierin blogiin
-
Näin suojaat yrityksesi SMS Sender ID:n – estä huijareita esiintymästä brändinäsi
Yrityksen lähettäjätunnuksen suojaaminen estää huijareita esiintymästä brändinäsi. Lue, miksi ja miten SMS Sender ID kannattaa rekisteröidä.
-
Automaster-integraatio tehostaa autoliikkeiden asiakaspalvelua ja parantaa tehokkuutta
Siirry tehokkaampaan tapaan toimia ja ota käyttöön Automaster-integraatio, joka tuo soittajan tiedot heti näkyviin ja ohjaa puhelut suoraan oikealle asiantuntijalle.
-
Mikä on tikettijärjestelmä ja miten se toimii?
Tikettijärjestelmä tehostaa asiakaspalvelua keskittämällä monikanavaiset yhteydenotot yhteen paikkaan, mahdollistaen nopeamman ja tehokkaamman palvelun.
-
Sujuvaa palvelua vai turhauttavaa jonotusta? Puheluiden hallinta yrityksille Line Carrierin Mobiilivaihteen avulla
Asiakkaasi odottavat nopeaa ja tehokasta palvelua. Onko yrityksesi puheluiden hallinta sujuvaa vai turhauttavaa jonotusta?
-
Tietämyskanta asiakaspalvelun tukena: nopeampia vastauksia, tyytyväisempiä asiakkaita
Yrityksen asiakaspalvelu kohtaa päivittäin suuren määrän kysymyksiä ja ongelmia, joiden ratkaiseminen vaatii nopeaa reagointia ja tarkkaa tietoa. Tietämyskanta tarjoaa tehokkaan tavan vastata tähän tarpeeseen
-
Asiakaspalvelun tulevaisuus 2025 – Teknologia ja inhimillisyys kilpailuedun kulmakivinä
Vuonna 2025 asiakaspalvelussa yhdistyvät tekoälyn tehokkuus ja inhimillisen palvelun arvo. Miten yritykset voivat hyödyntää näitä kehityksiä kilpailuetuna?