Yritysten ja organisaatioiden asiakaspalvelijat käsittelevät päivittäin lukemattomia yhteydenottoja. Viestitulva on usein valtava ja asiakaspalvelun kiire on kova. Monissa yrityksissä aikaa kuluu asiakkaiden tietojen etsimiseen ja päivittämiseen, eikä tieto asiakkaan yhteydenotoista välttämättä siirry reaaliajassa muille tiimeille.
Line Carrierin tarjoaman integraatiorajapinnan avulla yhdistät asiakaspuhelut ja asiakashallintajärjestelmän.
CRM-integraatiot tehostavat asiakaspalvelun työtä. Niiden avulla asiakaspalvelija saa heti puhelun aikana käyttöönsä asiakkaan ajankohtaiset tiedot ja pystyy päivittämään niitä CRM-järjestelmään saumattomasti ilman välikäsiä tai tietokatkoksia. Integraatioiden ansiosta asiakaspalveluyksikkö ei ole enää erillinen osa yritystä, vaan tiedot asiakkaiden yhteydenotoista saadaan saumattomasti osaksi asiakkuudenhallintaa.
Tiedot asiakkaiden yhteydenotoista saadaan saumattomasti osaksi asiakkuudenhallintaa.
Tässä jutussa kerromme, millaisia mahdollisuuksia Line Carrierin valmiit ja räätälöidyt integraatiot tarjoavat.
Valmiit asiakaspuheluiden CRM-integraatiot suosituimpiin sovelluksiin
Line Carrier integraatiorajapinta on valmiina Hubspot, Salesforce ja Zendesk -sovelluksiin.
Kun asiakaspalveluagentti vastaa saapuvaan puheluun, hänelle aukeaa automaattisesti näkymä kyseisen asiakaskontaktin tietoihin CRM-sovelluksessa. Tämä helpottaa ja nopeuttaa asiakaskontaktien käsittelyä, kun asiakkaan tiedot ovat nopeasti tarkistettavissa ja päivitettävissä jo yhteydenoton aikana, eikä asiakaspalvelijan tarvitse käyttää aikaa niiden etsimiseen.
Voit vastata saapuviin puheluihin mobiilissa, Microsoft Teamsilla, Line Carrierin Contact Center –sovelluksella ja kolmannen osapuolen puhelinjärjestelmällä.
Line Carrier toteuttaa integraation omalla palvelualustallaan reitittämällä puhelut asiakkaan käyttämään puhelinsovellukseen. Käyttäjä kirjautuu Line Carrierin määrittelemälle https-sivustolle ja vastattuaan puheluun käyttäjälle avautuu sivusto integroitavan järjestelmän url-osoitteeseen.
Nopeat räätälöidyt CRM-integraatiot
Nopea asiakaskohtainen integraatio voidaan toteuttaa myös sovelluksiin Autotask, Versoft, Microsoft Dynamics ja ServiceNow. Näiden lisäksi integraatioita muihin kolmannen osapuolen sovelluksiin voidaan toteuttaa asiakaskohtaisina projekteina.
Palvelualustaamme on kehitetty geneerinen rajapinta, joka mahdollistaa integraatioiden toteuttamisen kolmannen osapuolen palveluihin ketterästi ja joustavasti ilman pitkäkestoista ja työlästä projektia.
Kiinnostuitko? Kysy lisää ja keskustellaan, miten sinun yrityksesi voisi tehostaa asiakaskontaktien käsittelyä integraatioiden avulla.
Lue lisää blogistamme
-
Hybridityö ja etätyö lomakaudella – mitä kannattaa muistaa?
Etätyö lomakaudella on monessa yrityksessä arkipäivää. Oletko valmistautunut siihen, että työntekijäsi karkaavat kesälaitumille?
-
Asiakaspalveluteknologian trendit – automaatio, monikanavaisuus ja integraatiot kiinnostavat
Asiakaspalveluteknologian kehitys on nopeaa ja hyvän asiakaskokemuksen merkitys yrityksille on kasvussa. Mitkä ovat asiakaspalveluteknologian trendit juuri nyt?
-
Yrityksen tavoitettavuus parantaa asiakaskokemusta – 6 vinkkiä
Palvelunumero, yritysliittymät, monikanavaisuus… Yrityksen tavoitettavuutta voidaan parantaa monilla tavoilla.